//
کدخبر: ۲۹۳۶۲۵ //

استارت پویش نذر "سردار دل‌ها" در کرمانشاه

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان کرمانشاه از راه‌اندازی پویش نذر "سردار دل‌ها" برای توزیع نان رایگان در مناطق محروم استان به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

استارت پویش نذر "سردار دل‌ها" در کرمانشاه

علی صفدری در گفت و گو با خبرنگار، اظهار کرد: قرار است در این پویش پخت و توزیع نان رایگان را در مناطق محروم استان به مناسبت اولین سالگرد شهادت حاج قاسم در روز شهادت ایشان (13 دی) و به یاد مهربانی‌های این شهید سرافراز اسلام داشته باشیم.

وی با پیشنهاد به خیرین برای پیوستن به پویش نذر نان به یاد شهید حاج قاسم، گفت: در بسیاری از مناطق کم‌برخوردار استان خانواده‌ها ممکن است حتی برای خرید نان هم در مضیقه باشند، لذا از خیرین می‌خواهیم برای شرکت در این پویش پای کار بیایند.

به گزارش فرتاک نیوز،مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان کرمانشاه ادامه داد: در این پویش که با همکاری دانش آموزان راه اندازی شده، هر انجمن اسلامی مدرسه یک نانوایی را تحت پوشش قرار داده و سهم هر دانش‌آموز هم برای شرکت در این پویش 10 هزار تومان است.

صفدری اضافه کرد: علاقمندان به شرکت در این پویش می‌توانند کمک های خود را به شماره کارت 5041721111599289 به نام هیئت دانش‌آموزی انصارالمهدی(عج) استان کرمانشاه واریز کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۳۶۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان