//
کدخبر: ۲۹۲۸۰۲ //

سهام‌داران عدالت روش غیرمستقیم در سامانه سجام ثبت‌نام کنند!

معاون اقتصادی اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان گفت: سهام‌داران عدالت روش غیرمستقیم در سامانه سجام ثبت‌نام کنند.

سهام‌داران عدالت روش غیرمستقیم در سامانه سجام ثبت‌نام کنند!

غفور حمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار، اظهار کرد: در استان زنجان ۷۹۲ هزار نفر مشمول سهام عدالت هستند که از این تعداد ۴۱۱ هزار نفر روش مستقیم و ۳۸۱ هزار نفر نیز روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند.

وی با بیان اینکه ۴۱ درصد از این مشمولان که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند، روستائیان و مددجویان کمیته امداد و بهزیستی هستند، افزود: مشمولانی که روش غیرمستقیم را انتخاب کردند باید اطلاعات خود را در سامانه سجام ثبت کنند.

به گزارش فرتاک نیوز،این مسئول ادامه داد: سهام‌داران روش غیرمستقیم باید شماره شبا و اطلاعات خود را در سامانه با شماره تلفن همراه خود وارد کنند تا سود سهام‌شان را در سال‌های آینده دریافت کنند.

معاون اقتصادی اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان گفت: شرکت سرمایه‌گذاری استان جزو استان‌هایی است که در بورس پذیرفته و انتخاب هیئت‌مدیره دو ماه بعد در بهمن‌ماه و اسفندماه انجام خواهد شد.

حمیدی با اشاره به نحوه تشکیل مجمع و رأی‌گیری در روش غیرمستقیم، خاطرشان کرد: رأی‌گیری توسط سهام‌داران به ‌صورت الکترونیکی انجام می‌شود و مدیریت سهام را بر عهده خواهند داشت که پنج نفر اعضای هیئت مدیره خواهند بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۲۸۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان