//
کدخبر: ۲۹۰۶۱۷ //

یزدی ها برای آزادسازی سهام عدالت خود در سامانه سجام ثبت‌نام کنند

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان یزد اعلام کرد: مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان برای برخورداری از منافع آزادسازی سهام عدالت نسبت به ثبت‌نام و احراز هویت از طریق سامانه سجام اقدام کنند.

یزدی ها برای آزادسازی سهام عدالت خود در سامانه سجام ثبت‌نام کنند

«محمدحسن جمال پور» با تأکید بر ضرورت تکمیل طرح آزادسازی سهام عدالت برای مددجویان سهامدار سهام عدالت که روش «غیرمستقیم» را انتخاب کرده‌اند، گفت: مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان یزد برای برخورداری از منافع آزادسازی سهام عدالت نسبت به ثبت‌نام و احراز هویت از طریق سامانه سجام به آدرس «sejam.ir» اقدام کنند.

وی تاکید کرد: در صورت اقدام نکردن در خصوص ثبت‌نام و احراز هویت در سامانه سجام، معامله سهام، مشارکت در مجامع شرکت و واریز سود سالانه امکان‌پذیر نخواهد بود.

معاون کمیته امداد استان با بیان این که مددجویان تحت حمایت این نهاد می‌توانند به سه روش نسبت به انجام فرآیند ثبت‌نام و احراز هویت در سامانه سجام اقدام کنند، ادامه داد: روش اول مراجعه حضوری به دفاتر پیشخوان دولت، روش دوم استفاده از اپلیکیشن سیگنال تلفن همراه برای ثبت‌نام در سامانه سجام و روش سوم از طریق سایت www.sejam.ir است.

به گزارش فرتاک نیوز و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان یزد، بیش از ۱۲ درصد از مشمولان سهام عدالت استان را مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی تشکیل می‌دهند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۰۶۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان