//
کدخبر: ۲۹۱۰۵۷ //

نماز جمعه در مناطق زرد شیوع کرونا اقامه خواهد شد

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گفت: براساس هماهنگی کامل با ستاد ملی کرونا اقامه نمازهای جمعه در مناطق زرد شیوع بیماری از سر گرفته می‌شود.

نماز جمعه در مناطق زرد شیوع کرونا اقامه خواهد شد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجواد حاج علی‌اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار با اشاره به آخرین وضعیت اقامه نمازهای جمعه در سراسر کشور اظهار کرد: پیش از موج اخیر شیوع کرونا در کشور بر اساس تفاهم‌های انجام‌شده با ستاد ملی کرونا و براساس ارزیابی‌های انجام‌شده، نمازهای جمعه به‌عنوان یکی از پاک‌ترین مجموعه‌های بهداشتی ازنظر مقابله با کرونا شناخته‌شده بود.

وی افزود: به گفته وزیر بهداشت حتی یک مورد گزارش از بی‌انظباطی از دستورالعمل‌های بهداشتی نیز از پایگاه‌های نماز جمعه اعلام‌نشده بود و در شرایط پیشین نیز تا مجموع ۶۵۰ اقامه نماز جمعه در کشور انجام می‌شود.

به گزارش فرتاک نیوز،رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه از آماده‌سازی پروتکل‌هایی برای بازگشایی و ازسرگیری اقامه نماز جمعه در سراسر کشور خبر داد و گفت: پس از کنترل وضعیت فعلی شیوع، در هر منطقه‌ای که حالت زرد ایجاد شود و از شرایط قرمز و نارنجی شیوع خارج شود، اقامه نماز جمعه ازسرگیری می‌شود و این اقدام در هماهنگی کامل با ستاد ملی کرونا است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۱۰۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان