//
کدخبر: ۲۸۹۶۸۲ //
رئیس کمیته امنیتی_اجتماعی ستاد مدیریت کرونا در استان:

با افراد بی مبالات نسبت به سلامت مردم برخورد قضایی میشود/ عملکرد شهرستانها در طرح ممنوعیت ها ارزیابی خواهد شد

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه اجرای طرح ممنوعیت آخرین راه حل کنترل بیماری کرونا و کاهش آمار فوتی بوده تاکید کرد: با هرگونه بی مبالاتی نسبت به رعایت پروتکل ها و طرح ممنوعیت ها چه در سطح عمومی و چه افراد مسئول برخورد جدی خواهد شد.

با افراد بی مبالات نسبت به سلامت مردم برخورد قضایی میشود/ عملکرد شهرستانها در طرح ممنوعیت ها ارزیابی خواهد شد

"حسین خوش اقبال" رئیس کمیته امنیتی اجتماعی ستاد مدیریت بیماری کرونا استان کرمانشاه در سفر به شهرستان هرسین در جمع اعضای ستاد مدیریت کرونا شهرستان تصریح کرد: با تلاشهای صورت گرفته مجموعه شورای تامین هرسین و اعضای ستاد کرونا خبرهای خوبی از این شهرستان در هفته گذشته دریافت شده است.

به گزارش فرتاک نیوز،وی با تقدیر از همراهی و همکاری مردم شهرستان هرسین و همچنین مجریان طرح شهید سلیمانی گفت: بهترین روش برای کنترل بیماری کرونا طرح خانه به خانه و بیماریابی بوده که در طرح شهید سلیمانی با پیشگامی بسیج و همراهی هلال احمر و بهداشت ودرمان اجرایی شده است.

خوش اقبال از مردم استان و شهرستان هرسین در خواست کرد که در هفته دوم اجرای ممنوعیت ها همراهی و همکاری بیشتری را با مسئولان داشته باشند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه همچنین با هشدار مجدد برخورد جدی به برپا کنندگان مجالس عروسی و عزا در شهرستان ها تاکید کرد: توقع این است که ابتدا مردم مانع برپایی چنین مجالسی در شهرستانها باشند چرا که این مجالس زحمات صورت گرفته در اجرای طرح ممنوعیت ها را بی فایده خواهد کرد.

خوش اقبال با تقدیر از همراهی دستگاه قضایی در اجرای طرح ممنوعیت ها تصریح کرد: حتما با استفاده از پشتوانه قضایی و نیروهای انتظامی با افراد خاطی و بی توجه به سلامت مردم چه در سطح افراد مسئول و چه افراد عادی برخورد خواهد شد.

 خوش اقبال همچنین تاکید کرد: عملکرد شهرستانهای در پایان هفته دوم ممنوعیت و محدودیت های دو هفته ای مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت از این رو مدیران شهرستان های موفق برجسته خواهند شد.

وی سپس با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی در جامعه افزود: باید از مردم که علیرغم این مشکلات صبوری بخرج داده و همراهی با طرح ممنوعیت داشته اند قدر دانی کرد.

رئیس کمیته امنیتی انتظامی ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان کرمانشاه گفت: توقع میرود که مدیران در شهرستانها با مردم مدارا داشته و شرایط آنها را بیشتر درک کنند.

خوش اقبال موفقیت کنترل بیماری کرونا را مستلزم همراهی مردم دانست و افزود: اگر همکاری و کمک های مردمی نباشد کار دولت برای خدمت رسانی با وجود تنگناهای اقتصادی سخت خواهد بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۹۶۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان