//
کدخبر: ۲۸۵۷۲۸ //

شرایط کرونا در لرستان حاد است

خرم‌آباد- معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با اشاره به شرایط حاد کرونایی در این استان، گفت: متأسفانه ظرفیت بیمارستانی پاسخگوی حجم گسترده ابتلاء نیست.

شرایط کرونا در لرستان حاد است

محمود ثمینی امروز دوشنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی لرستان ضمن تاکید بر وضعیت ویژه استان، گفت: لرستان همچون بسیاری از مناطق کشور در شرایط حاد کرونایی است و نیاز است رسانه‌های جمعی استان و مطبوعات و نشریات محلی بیش از گذشته و با دغدغه بیشتر نسبت به اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و بالا بردن حساسیت عمومی در راستای لزوم اجرای دقیق مصوبات ستادهای ملی و استانی مدیریت بیماری کرونا اقدام کنند.

وی، ضمن تشکر از زحمات کادر درمانی استان، تاکید کرد: بنا بر گزارش و اعلام دانشگاه علوم پزشکی، در شرایط کنونی متأسفانه ظرفیت بیمارستانی استان پاسخگوی حجم گسترده ابتلاء نیست و نیاز است مردم از حضور در مراکز پرخطر و تجمع‌های گسترده، برگزاری مراسمات عزاداری و عروسی و ترددهای غیر ضروری خودداری کرد و با حساسیت بیشتری در زمینه رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی، اصول فاصله گذاری اجتماعی و استفاده مداوم از ماسک اقدام کنند.

به گزارش فرتاک نیوز،معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان، بیان داشت: دستگاه‌های اجرایی استان می‌بایست بی کم و کاست نسبت به اجرای مصوبات ستاد ملی و استانی اقدام کرده و به خصوص در راستای اعمال مصوبه حضور ۵۰ درصدی کارکنان در محل کار دقت نظر لازم را به عمل آورند.

ثمینی، تصریح کرد: مصوبات شورای اطلاع رسانی در کل استان لازم الاجرا است و بر اساس مصوبه‌ی قبلی شورا، مدیران دستگاه‌های اجرایی استان می‌بایست شکایت خود نسبت به رسانه‌ها را قبل از ارجاع به دستگاه قضائی، از طریق شورای اطلاع رسانی پیگیری کنند و عدم رعایت این مصوبه غیر قانونی است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۵۷۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان