//
کدخبر: ۲۷۹۶۴۰ //

رونمایی از ۵ طرح فناورانه "سلامت" در کرمانشاه

پنج طرح فناورانه حوزه سلامت، با حضور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در کرمانشاه رونمایی شد.

رونمایی از ۵ طرح فناورانه "سلامت" در کرمانشاه

دکتر ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، امروز (۲۹ شهریور) در ادامه سفر یک روزه خود به کرمانشاه از پنج طرح فناورانه سلامت در محل نمایشگاه محصولات فناورانه مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه رونمایی کرد.

"فریزر پرتابل محلول‌های زیستی" جهت ذخیره سازی و انتقال محلول‌های زیستی به منظور استفاده در بانک‌های خون و بیمارستان‌ها با قابلیت تنظیم دما تا 30- درجه سانتیگراد و سیستم هشدار در صورت بروز مشکل دمایی یا قطع برق به کاربر، "ماده موثره دارویی فاویپیراویر" جهت استفاده در درمان بیماری کرونا و سایر بیماری‌های ویروسی مانند آنفلوآنزا، "صفحه کلید آسانسور بدون تماس دست"، "ماسک نانو N100" و "حد واسط داروی آفاتینیب" جهت تولید داروی آفاتینیب برای درمان سرطان سینه و ریه، پنج طرح رونمایی شده در این مراسم بودند.

ستاری در ادامه سفر خود همچنین از نمایشگاه دستاوردهای فناورانه و پژوهشی دانشگاه صنعتی کرمانشاه بازدید کرد.

به گزارش فرتاک نیوز،در این نمایشگاه ۲۵ طرح فناورانه در حوزه های فناوری اطلاعات، مکانیک، الکترونیک، مهندسی عمران، مهندسی شیمی، برنامه نویسی و اپلیکیشن به نمایش درآمد.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری همچین از دو شرکت دانش بنیان "زیست تولید رازی" و "پژوهان صنعت کرمانشاه" بازدید کرد.

بازدید از مجتمع نوآوری پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی کرمانشاه و افتتاح فاز اول این مجتمع، بازدید از پروژه برج فناوری کرمانشاه و شرکت در جلسه اقتصاد دانش بنیان و جهش تولید از دیگر برنامه های سفر یک روزه معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری به کرمانشاه است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۹۶۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان