//
کدخبر: ۲۷۵۲۸۵ //
در چهار ماهه اول سالجاری انجام گرفت؛

ایمن سازی فیزیکی ۱۹ مدرسه درحاشیه راهها / معاینه فنی ۱۶ هزارو ۳۱۵ ناوگان سنگین در استان کرمانشاه

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از ایمن سازی فیزیکی ۱۹ مدرسه حاشیه راهها طی چهار ماهه اول سال ۹۹ خبر داد.

 ایمن سازی فیزیکی ۱۹ مدرسه درحاشیه راهها / معاینه فنی ۱۶ هزارو ۳۱۵ ناوگان سنگین در استان کرمانشاه

فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه در تشریح آمار عملکرد اداره ایمنی و ترافیک این سازمان در چهار ماهه اول سال ۹۹ با اشاره به بازدید های انجام شده از مدیران فنی شرکت های حمل و نقل کالا و مسافر  گفت: طی این مدت ۱۱ مورد بازدید از مدیران فنی شرکت های حمل و نقل کالا و مسافر انجام شده است.

 به گزارش فرتاک نیوز از کرمانشاه، مهندس کرمی با اشاره به بازدید از ۱۲ مراکز معاینه فنی استان اظهار کرد: در چهار ماهه سال جاری ۱۶ هزار و ۳۱۵ ناوگان سنگین معاینه فنی شده اند.

 وی در ادامه تعداد بازدید های دروازه ای از ناوگان عمومی حمل و نقل را ۴۱ مورد عنوان کرد و افزود: ۱۹ مورد هم ایمنی سازی فیزیکی مدارس حاشیه راه ها طی چهار ماهه سال ۹۹ انجام گرفته است.

 کرمی همچنین تعداد کلاه های ایمنی توزیع شده در بین راکبان موتور سیکلت در هر مرحله را ۳۱ مورد و میزان آموزش انجام شده به آنها در هر مرحله را ۱۱ مورد عنوان کرد.

 مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه با اشاره به نصب برچسب (شبرنگ) بر روی ادوات کشاورزی و وانت بار گفت: در این زمینه ۷۲ عدد برچسب (شبرنگ) بر روی ادوات کشاورزی و وانت بار نصب شده است.

 این مقام مسئول در ادامه تحویل تجهیزات ایمنی از قبیل کپسول آتش نشانی به رانندگان ادوات کشاورزی و وانت بار را ۲۴ عدد و نصب شبرنگ بر روی وسایل نقلیه باری جهت آشکارسازی آنها را ۶۱۱ عدد عنوان کرد.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در ادامه کنترل تردد مسافری توسط سامانه "سپهتن"  را ۱۱۵۲ دستگاه و تعداد تخلفات بررسی شده مربوط به اضافه تناژ ناوگان حمل و نقل را  ۳۹۵ عدد اعلام کرد.

خبرنگار: طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۵۲۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان