//
کدخبر: ۲۷۲۶۷۸ //

ساختار اصلی دانشگاه علوم پزشکی ایران دستخوش تغییر شد

مدیر توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه علوم پزشکی ایران از تغییر نمودار اصلی ساختار دانشگاه و محول کردن وظایف معاونت اجتماعی این دانشگاه خبر داد.

ساختار اصلی دانشگاه علوم پزشکی ایران دستخوش تغییر شد
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر فروزان فهیم؛مدیر توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه در این خصوص عنوان کرد: تصمیم به حذف معاونت اجتماعی از تشکیلات تفصیلی دانشگاه ها یک تصمیم کشوری و طبق مصوبه شورای معاونین وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بوده است.

دکتر فهیم بیان کرد: این مصوبه طی مکاتبه ۱۰۱/۳۰۹/د مورخ ۹۸/۱/۵ به  تمامی دانشگاهها ابلاغ و وظایف این معاونت نیز به سایر معاونت ها محول شد ، لذا ذکر این نکته لازم است که با تغییر ساختار کلی وظایف از بین نمی روند و به طبع تمهیداتی برای ادامه شرح وظایف ان معاونت وجود دارد.

وی گفت: ذات معاونت اجتماعی، "اجتماعی شدن" خدمات بوده است، به همین دلیل تصمیم بعدی محول کردن وظایف معاونت اجتماعی شامل : انتقال وظایف دبیرخانه کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان، همچنین اداره سازمان های مردم نهاد و نیز امور خیرین و موسسات خیریه به ذیل حوزه ریاست دانشگاه ، انتقال وظایف و ساختار واحدمددکاری به ذیل معاونت درمان و انتقال وظایف و ساختار مرتبط با آموزش و ارتقاء سلامت و دبیرخانه شورای فرهنگ سلامت به معاونت بهداشت بوده است.

مدیر توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه تصریح کرد: طبق توضیحاتی که دادم و بر اساس انتقال ساختاری ، بدون هیچ گونه فاصله و تاخیری وظایف آن معاونت تداوم پیدا کرد.

دکتر فهیم اظهار کرد: یکی از وظایف مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری و معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه در هر زمانی ادامه فعالیت های اصلی سازمان می باشد؛ اما نباید فراموش کرد که تصمیمات کشوری از سوی وزارت متبوع لازم الاجرا است.

وی افزود: این مدیریت در هر زمانی با هدف ادامه خدمت رسانی به پرسنل و جمعیت تحت پوشش، با دقت و ریزبینی به گونه ای رفتار می کند تا هیچ گونه خللی در رسالت اصلی سازمان به وجود نیاید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران، وی با بیان این نکته که وقتی یک ساختار تغییر پیدا می کند برای رسمی کردن آن مراحلی باید طی شود ، خاطرنشان کرد: در این مورد که تغییر نهایی؛ تغییر نمودار اصلی ساختار دانشگاه بوده، پس از طرح در هیئت رییسه دانشگاه و تصویب هیئت امنای دانشگاه برای نهایی شدن در هیئت امنای وزارت بهداشت تصویب شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۲۶۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان