//
کدخبر: ۲۷۲۶۷۶ //

معرفی پرتقاضاترین محصول در میان خودروهای قابل‌عرضه سایپا

پس از بررسی‌های صورت‌گرفته از جانب این شرکت و همچنین دستگاه‌های نظارتی، 3 هزار و 232 نفر فاقد شرایط حضور در قرعه‌کشی بودند که درنهایت 123 هزار و 839 نفر متقاضی درخواست خود را برای ثبت‌نام سه محصول «شاهین»، «ساینااس» و «کوییک‌اس» در وب‌سایت رسمی این شرکت به ثبت رسانده‌اند.

معرفی پرتقاضاترین محصول در میان خودروهای قابل‌عرضه سایپا
به گزارش فرتاک نیوز،

صبح روز گذشته قرعه‌کشی طرح پیش‌فروش مشارکت در تولید محصولات گروه خودروسازی سایپا مانند دوره‌های گذشته با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی و اصحاب‌رسانه انجام شد. این در حالی است که این شرکت درنظر دارد از امروز پیش‌فروش چهارمحصول دیگر خود را آغاز کند.

براساس آمار منتشرشده در مراسم قرعه‌کشی 3 روز گذشته، مجموعا 127‌هزار و 71 نفر در طرح پیش‌فروش مشارکت در تولید محصولات سایپا شرکت کردند که پس از بررسی‌های صورت‌گرفته از جانب این شرکت و همچنین دستگاه‌های نظارتی، 3 هزار و 232 نفر فاقد شرایط حضور در قرعه‌کشی بودند که درنهایت 123 هزار و 839 نفر متقاضی درخواست خود را برای ثبت‌نام سه محصول «شاهین»، «ساینااس» و «کوییک‌اس» در وب‌سایت رسمی این شرکت به ثبت رسانده‌اند. بر این اساس 40 هزار و 520 نفر محصول سایپاشاهین، ۴۹ هزار و ۴۷۴ نفر محصول کوییک‌اس و ۳۰هزار و ۸۴۵ نفر محصول ساینااس را در این طرح انتخاب کرده‌اند. گروه خودروسازی سایپا باتوجه پتانسیل تولید و همچنین نیازسنجی بازار، ظرفیت مشخصی را برای هریک از این محصولات در طرح فوق درنظر گرفته است که بر این اساس 4‌هزار دستگاه سایپا شاهین، 3 هزار دستگاه کوییک اس و 5‌هزار دستگاه ساینا اس در طرح پیش‌فروش مشارکت در تولید به‌فروش خواهند رسید. همچنین ظرفیت رزرو برای سایپا شاهین 2هزار دستگاه، ساینا اس 2هزار و 500 دستگاه و کوییک‌اس 1500 دستگاه اعلام شده است.

پس از برگزاری فرآیند قرعه‌کشی تحت‌نظارت دقیق دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی و نظارتی، درنهایت اسامی 12هزار متقاضی منتخب و همچنین 6هزار نفر متقاضی رزرو مشخص شد که از ساعت 12 امروز لیست برگزیدگان قرعه‌کشی در وب‌سایت رسمی این شرکت درج خواهد شد. همچنین گروه خودروسازی سایپا از طریق ارسال پیامک به‌نفرات منتخب، جزئیات کامل‌تری از مراحل تکمیل ثبت‌نام را به آن‌ها اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

  پیش‌فروش چهار محصول سایپا با سود مشارکت در سرمایه‌گذاری

قائم‌مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش در حاشیه مراسم قرعه‌کشی برگزارشده در روز گذشته گفت: «بلافاصله پس از انجام قرعه‌کشی طرح مشارکت در تولید، طرح جدید عرضه محصولات این گروه خودروسازی از امروز آغاز خواهد شد.» مجید باقری ادامه داد: «این طرح نیز مانند عرضه‌قبلی، به شکل مشارکت در تولید با موعد تحویل در سال آینده خواهد بود و به‌مبلغ پیش‌پرداخت مشتریان، سود مشارکت تعلق خواهد گرفت.»

باقری اظهار کرد: «پس از عرضه شاهین، کوییک‌اس و ساینااس در طرح‌های پیشین، خودروهای کوییک معمولی و کوییک آر (دو رنگ) و دو مدل از وانت سایپا151 در این طرح فروش عرضه خواهند شد.»

باقری در پایان با اشاره به تلاش خودروسازان برای تنوع‌بخشی و تداوم طرح‌های فروش گفت:  خودروسازان در کنار مردم هستند و به پشتوانه افزایش و استمرار تولید، عرضه‌های مستمر را در دستور کار قرار داده‌اند تا به سمت کاهش و حذف نقش واسطه‌ها در بازار حرکت کنیم.

  آغاز تولید ساینا اس از عید غدیر

مجید باقری، قائم‌مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا درحاشیه مراسم قرعه‌کشی روز گذشته، از زمان تولید ساینااس خبر داد. وی با بیان برنامه‌ها و اهداف آتی این شرکت ادامه داد: در تلاش هستیم از عید غدیر تولید محصول ساینا اس را آغاز کنیم و این خودرو جدید را زودتر از موعد مقرر به تولید انبوه برسانیم.

ساینااس نسخه فیس‌لیفتی است که به‌صورت هم‌زمان با نسخه‌های فعلی و پیش از موعد مقرر به بازار عرضه می‌شود. طبق اطلاعات منتشرشده توسط شرکت سایپا، ابتدا ساینا S به دست مشتریان می‌رسد و سپس با فاصله سه‌ماهه، ساینا G در اختیار متقاضیان نسخه فیس‌لیفت این خودرو قرار خواهد گرفت.

باتوجه به اطلاعات قبلی منتشرشده توسط گروه خودروسازی سایپا، امکاناتی نظیر استاندارد آلایندگی یورو۵، صفحه آمپر جدید، سیستم GSI، چراغ روشنایی روز، غربیلک‌فرمان جدید، سنسور نور، کلید تاشو، هشدار کمربند ایمنی، چراغ مشایعت تا منزل، سنسور پارک‌عقب و ... در ساینا اس و سایناجی مشترک است.

سایناجی علاوه‌بر امکانات گفته‌شده، به آپشن‌های بیشتری ازجمله نمایشگر ۷اینچی لمسی، دوربین عقب، رهیاب ماهواره‌ای، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، سنسور باد لاستیک، شیشه‌های عقب دودی، رینگ آلومینیومی، ترمز کمکی، سامانه کنترل پایداری، صندلی‌های چرمی و ... مجهز است.

محصولات خانواده ساینا از پیشرانه چهارسیلندر و ۸سوپاپ با حجم دقیق ۱۵۰۳سی‌سی بهره می‌گیرند. این پیشرانه می‌تواند نیرویی معادل 87اسب‌بخار و حداکثر گشتاور 128نیوتون‌متر تولید کند. این نیرو به کمک جعبه‌دنده 5سرعته‌دستی به چرخ‌های جلو منتقل خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۲۶۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان