//
کدخبر: ۲۷۲۳۵۹ //

افتتاح آکادمی اتومبیلرانی کرمانشاه تا اواخر تابستان

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان کرمانشاه گفت: اولین آکادمی استانی موتورسواری و اتومبیلرانی تا دو ماه دیگر در کرمانشاه افتتاح خواهد شد.

افتتاح آکادمی اتومبیلرانی کرمانشاه تا اواخر تابستان
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد جواد کرانی در گفت و گو با خبرنگار، بااشاره به موافقت فدراسیون با راه اندازی اولین آکادمی استانی موتورسواری و اتومبیلرانی در کرمانشاه، اظهارکرد: پس از اینکه توانستیم مجوز راه اندازی این آکادمی را در استان بگیریم، پیگیری‌هایی برای اختصاص فضایی از مجموعه ورزشی 15 خرداد به آن آغاز شد.

وی تصریح کرد: نتیجه این پیگیری‌ها اختصاص محور هفت مجموعه ورزشی آزادی به هیات بود تا آن را برای راه اندازی آکادمی موتورسواری و اتومبیلرانی آماده کنیم.

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کرمانشاه تاکید کرد: از حدود یک هفته قبل با تامین اعتبار مورد نیاز کار تجهیز این محور برای راه اندازی اولین آکادمی موتورسواری و اتومبیلرانی استان را آغاز کردیم و اکنون نیز حدود 60 درصد پیشرفت دارد.

وی اعلام کرد: با روند کنونی تا اواخر تابستان یعنی حدود دو ماه دیگر بصورت رسمی آموزش‌های موتورسواری و اتومبیلرانی در کرمانشاه بصورت آکادمیک خواهد شد.

کرانی یادآورشد: درحال حاضر آموزش‌های این دو رشته در کرمانشاه تنها بصورت عملی و در پیست انجام می‌گیرد که با راه اندازی این آکادمی، آموزش های تئوری و ایمنی را هم خواهیم داشت.

به گفته رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کرمانشاه 18 مربی زیر نظر این هیات در رشته‌های مختلف موتورسواری و اتومبیلرانی فعالیت دارند.

وی افزود: باتوجه به شیوع بیماری کرونا درحال حاضر تنها برنامه‌های تمرینی ورزشکاران این رشته‌ها را درحال انجام داریم و مسابقات را برای حفظ سلامت تماشاگران تا زمان فروکش شدن بیماری به تعویق انداخته‌ایم.

کرانی در ادامه بااشاره به توسعه زیرساخت‌های موتورسواری و اتومبیلرانی کرمانشاه در دو سال اخیر، گفت: راه اندازی پیست آفرود و موتورکراس از جمله این اقدامات بوده و در آینده ای نزدیک هم آغاز بکار عملیات اجرایی پروژه پیست چندجانبه اتومبیلرانی دهکده المپیک را خواهیم داشت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۲۳۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان