//
کدخبر: ۲۷۱۷۸۰ //

محور لالجین- بهار از امروز بازگشایی می شود

فرماندار شهرستان بهار از بازگشایی محور لالجین- بهار خبر داد و گفت: این مسیر از امروز -چهارشنبه یکم مردادماه- با ایمنی کامل برای تردد مردم منطقه بازگشایی می‌شود.

محور لالجین- بهار از امروز بازگشایی می شود
به گزارش فرتاک نیوز،

احسان قنبری در گفت‌وگو با خبرنگار، اظهار کرد: مسیر راه آهن همدان- سنندج در حد فاصل لالجین و بهار قرار دارد و طبق تصمیم گرفته شده مقرر شد این مسیر به مدت سه تا چهار هفته مسدود شود و عملیات اجرایی در آن انجام گیرد.

وی ادامه داد: قرار بود عملیات خاکبرداری تا ابتدای مردادماه ۹۸ انجام و نیمی از مسیر برای تردد مردم بازگشایی شود، ‌دیروز جلسه‌ای در محل با حضور جانشین و کارشناسان پلیس راه استان، رئیس حوزه شرکت ساخت و توسعه راه‌های استان همدان و مرکزی، بخشدار لالجین، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بهار، مدیریت و پیمانکار پروژه برگزار شد و مراحل مقدماتی بازگشایی یک لاین از آن مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

فرماندار شهرستان بهار درباره راه‌های جایگزین این مسیر در مدت زمان انجام عملیات هم بیان کرد: مردم منطقه از چهار راه فرعی که دو مسیر در روستای حسام آباد و دو مسیر از روستای آق بلاغ و حسین آباد است، تردد داشتند.

قنبری در رابطه با مزیت‌های راه آهن برای منطقه مطرح کرد: مسیر این راه آهن ۱۵۱ کیلومتر از همدان تا سنندج است که بیش از ۳۰ کیلومتر آن در شهرستان بهار قرار دارد، در کیلومتر ۱۸ نخستین ایستگاه در روستای دینار آباد لالجین است که از سال آینده صادرات سفال شهر لالجین و محصولات کشاورزی شهر بهار که عمدتاً سیب‌زمینی و سیر هستندف از این ایستگاه انجام می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۱۷۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان