//
کدخبر: ۲۷۱۷۷۴ //

دوره آموزشی تعدیل نرخ ارز فعلی برای کارکنان و پیمانکاران شهرداری سمنان برگزار شد

حمید احمدی سرپرست واحد آموزش و پژوهش شهرداری سمنان از برگزاری دوره تخصصی تعدیل نرخ ارز فعلی برای کارکنان این ارگان خبر داد.

دوره آموزشی تعدیل نرخ ارز فعلی برای کارکنان و پیمانکاران شهرداری سمنان برگزار شد
به گزارش فرتاک نیوز،

حمید احمدی گفت : با توجه به اینکه شهرداری‌ها از جمله نهادهایی هستند که با مردم بیشترین ارتباط را دارند و در تمامی زمینه‌ها  اعم از فرهنگی، عمرانی، خدماتی، اجتماعی به مردم خدمات ارائه می‌کنند.لذا آموزش کارکنان یک امر ضروری و حائز اهمیت است که باید بطور مستمر تداوم داشته باشد تا فعالیت‌های یک نهاد مثمر ثمر واقع شود.

احمدی از برگزاری دوره آموزشی تخصصی "تعدیل نرخ ارز فعلی و مابه التفاوت صورت وضعیتها و چگونگی تنظیم لایحه تاخیرات پیمانکاران در روند بررسی صورت وضعیتهای قطعی عمرانی" در سالن شهید بابایی شهرداری سمنان خبر داد و افزود : این دوره باتدریس جناب استاد امینی از دفتر فنی استانداری سمنان  برگزار شد.

سرپرست واحد آموزش و پژوهش شهرداری سمنان هدف از برگزاری این دوره ارتقا سطح دانش کارکنان و پیمانکاران شهرداری سمنان  برشمرد و افزود: با توجه به اینکه، اجرای آموزش و بهسازی نیروی انسانی سبب می شود تا افراد بتوانند متناسب با تغییرات سازمانی و محیط، بطور اثربخش فعالیت خود را ادامه داده و برکارایی خود بیفزایند، آموزش و بهسازی،  برای بهبود سطوح شایستگی کارکنان در دستور کار این شهرداری قرار گرفته است.

تهیه گزارش : علیرضا ناظریه

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۱۷۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان