//
کدخبر: ۲۶۹۷۴۲ //

برگزاری آزمون استخدامی ۳ دستگاه اجرایی در کردستان

رییس جهاددانشگاهی استان کردستان گفت: ۱۱۶۶ نفر کردستانی در آزمون استخدامی سه دستگاه اجرایی نهضت سوادآموزی، ثبت اسناد و املاک کشور و صنایع شیر ایران شرکت کرده اند.

برگزاری آزمون استخدامی 3 دستگاه اجرایی در کردستان
به گزارش فرتاک نیوز،

چیا سهراب نژاد امروز در گفت و گو با خبرنگار اظهار کرد: صبح امروز (20تیر) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان کردستان همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

وی با بیان اینکه 120 دقیقه زمان برای برگزاری آزمون در نظر گرفته شده است افزود: طبق اعلام قبلی، همه شرکت‌کنندگان در این آزمون ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک هستند و به منظور جلوگیری از تجمع شرکت‌کنندگان در مقابل حوزه‌ها یک ساعت قبل از موعد درها بازگشایی شدند.

رییس جهاد دانشگاهی کردستان در خصوص برگزاری آزمون‌های استخدامی سه دستگاه اجرایی نهضت سوادآموزی، ثبت اسناد و املاک کشور و صنایع شیر ایران گفت: ۱۱۶۶ نفر کردستانی در آزمون سه دستگاه اجرایی کشور شرکت حضور یافته‌اند که از این تعداد 546 نفر مرد و 620 نفر خانم هستند.

وی ادامه داد: به دلیل شرایط موجود و به منظور راحتی و آرامش خاطر شرکت کنندگان، آزمون‌ها در پنج شهر بیجار، بانه، مریوان، سقز و سنندج برگزار می شود.

سهراب نژاد، در خصوص جزئیات حوزه‌های انتخابی برای برگزاری آزمون تصریح کرد: مجموع 335 نفر شرکت‌کننده از شهرهای بیجار، قروه و دیواندره در شهر بیجار، 148نفر در سقز، 80 نفر در بانه، مجموع 106 نفر از تعداد شرکت کنندگان شهرستان‌های سروآباد و مریوان در شهر مریوان و همچنین مجموع 497 نفر شرکت‌کننده از شهرهای کامیاران، دهگلان و سنندج نیز در دو حوزه انتخابی آزمون‌ها برگزار شد.

وی تصریح کرد: به منظور حفظ سلامت داوطلبان برای همه حاضران در جلسه ماسک و پد الکلی تهیه شده و صندلی ها با فاصله دو برابر چیده شده است، همچنین نیروهای اورژانس، آتشنشانی و نیروی انتظامی در همه حوزه های استان مستقر هستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۹۷۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان