//
کدخبر: ۲۶۹۵۹۴ //
رییس اداره اوقاف ناحیه ۲ کرمانشاه خبر داد؛

برگزاری افتتاحیه چهل و سومین دوره مسابقات قرآنی در کرمانشاه

رییس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه ۲ کرمانشاه از برگزاری افتتاحیه چهل و سومین دوره مسابقات قرآنی (مرحله شهرستانی) در کرمانشاه خبر داد.

برگزاری افتتاحیه چهل و سومین دوره مسابقات قرآنی در کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

مراسم افتتاحیه چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم‌ (مرحله شهرستانی) به همت اداره اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه امروز ( ۱۹ تیر ماه ۹۹) با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در دانشکده علوم قرآنی کرمانشاه برگزار شد.

سید ناصر سید آقایی رییس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه ۲ کرمانشاه در این مراسم اظهار داشت: آیات دلنشینی که در کتاب آسمانی نازل شده است در هر شرایطی جلادهنده دل و باطن است و انشاالله خداوند به عظمت این کتاب آسمانی در این مسیر به همه ما رحمت، و شفا عنایت بفرماید .

حجت الاسلام سید آقایی گفت: جلسات متعددی از ابتدای اردیبهشت ۹۹ با همکاری امور قرآنی استان کرمانشاه انجام شد و برنامه ها و راهکارهایی عنوان و تبلیغات در این زمینه انجام گرفت.

رییس اوقاف ناحیه ۲ کرمانشاه افزود : از ۴ اردیبهشت ماه تا ۶خرداد ۳۰۰ نفر برای شرکت در این دوره از مسابقات ثبت نام کردند و امروز در مرحله شهرستانی در دو مرحله (خواهران و برادران) به رقابت می پردازند که مرحله خواهران امروز و مرحله برادران فردا برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام سید آقایی افزود: این دوره از مسابقات از محل نیات واقفین خیر اندیش در ۱۰ رشته قرآنی شامل : قرائت ، ترتیل ،حفظ ، اذان، دعاخوانی و... برگزار می شود که در هر رشته سه نفر از متسابقین به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

شایان ذکر است که پیش از این مسابقات قرآنی در سایر شهرستان های استان کرمانشاه برگزار شده و امروز و فردا درکرمانشاه شاهد برگزاری این مسابقات خواهیم بود

خبرنگار :طیبه دولت آبادی

 

51

52

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۹۵۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان