//
کدخبر: ۲۶۹۵۹۰ //
مدیر کل اوقاف کرمانشاه:

دروازه های قرآن در هنگام بلا آرامش می بخشد/ برگزاری مراسمات مذهبی حلال مشکلات است

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه برگزاری مراسمات مذهبی و قرآنی را حلال مشکلات امروز دانست و گفت : انشاالله با رفتن این ویروس مراسمات ما دوباره شکل می گیرد.

 دروازه های قرآن در هنگام بلا آرامش می بخشد/ برگزاری مراسمات مذهبی حلال مشکلات است
به گزارش فرتاک نیوز،

چهل و سومین مسابقه دوره مسابقات  قرآن کریم مرحله شهرستانی ( امروز ۱۹ تیر ماه ۹۹) به همت اداره اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در دانشکده علوم قرآنی کرمانشاه برگزار شد .

 حجت الاسلام و المسلمین محمد صالحی  مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در ابتدای این مراسم اظهار داشت: در شرایطی که ویروس منحوس کرونا همه را گرفتار کرده این بلایی برای انسان است بلا یا بر ظالم وارد می شود که بداند نتیجه اعمالش چیست ویا بر مومن که امتحان است و او را به درجه اولیایی میرساند .

حجت الاسلام صالحی افزود: در ایام بلا باید به خدا پناه برد و نباید در استیصال بمانیم چون ریسمانی داریم که می توانیم به آن چنگ بزنیم.

شاید استغاثه های ما کم شده است. در هنگام بلا این دروازه قرآن است که به ما آرامش می دهد ما سنگر و پناهگاهی به عنوان دعا و قرآن داریم که می توانیم به آن تمسک جوییم برگشت بشریت به دامن معنویت و وارد شدن به دامان قرآن آرامش می بخشد و ما امروز فقط آرامش می خواهیم.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه تصریح کرد: فراموش نکنیم در ظالمانه ترین تحریم ها قرار داریم  و کسانیکه ادعای ابرقدرت بودن دارند نتوانستند این بیماری را مهار کنند اما ما با دعا می توانیم این بلا را از خودمان دور کنیم اگر خدا بخواهد بلا از ما دور خواهد شد همانگونه که آتش بر ابراهیم (ع) گلستان شد.   

این مقام مسئول افزود: در ایام کرونا اداره اوقاف و امور خیریه استان در وسط میدان حضور پیدا کرد و آنچه داشت در طبق اخلاص گذاشت و به مردم یاری رساند نیروهای ما، در مراکز افق و هئیت امنایی در کنار مردم بودند و به کسانی که در این دوران متضرر شدند آبرومندانه خدمت کردندو افتخار می کنیم که خادم قرآنیم و امیدواریم با رفتن این ویروس منحوس مراسمات ما دوباره شکل بگیرد که این مراسمات حلال مشکلات است.

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

33

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۹۵۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان