//
کدخبر: ۲۶۳۶۹۷ //
دکتر شهرستانی رئیس دفتر امام جمعه کرمانشاه:

قانون را فصل‌الخطاب خود قرار دهیم / چهره زیبا و سینه ستبر ایران را مخدوش نکنیم

انتظار می‌رود دادستان محترم با صلابت و قدرت با خاطیان برخورد نماید تا از تکرار این گونه حوادث و اتفاقات تلخ جلوگیری به عمل آید و اما نبایستی چهره زیبا و سینه ستبر ایران را مخدوش کنیم.

قانون را فصل‌الخطاب خود قرار دهیم / چهره زیبا و سینه ستبر ایران را مخدوش نکنیم
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر علیرضا شهرستانی رئیس دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در گفت‌وگویی به حوادث تلخ اخیر کرمانشاه، که موجب تکدر خاطر مردم شریف کرمانشاه شده است، خدمت به محرومان را از اساسی‌ترین دستورات امام راحل و مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی ) دانست و تاکید کرد: حضرت آیت‌الله علماء نماینده معزز ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه بارها در خطبه‌های پر شکوه نماز جمعه کرمانشاه و دیدارهای مسولان دستگاه‌های اجرایی فرموده‌اند که،«آحاد مسوولان باید به نوکری و خدمتگزاری به مردم شریف، نجیب، ولایت‌مدار و شهید پرور استان کرمانشاه افتخار کنند».

وی افزود: این که می‌بینیم گاهی به دلیل قصور و بی‌مبالاتی برخی، مشکلی برای یکی از شهروندان محترم ایجاد می‌شود، نشانگر عدم برنامه‌ریزی درست و منطقی بر محور قانون می‌باشد، زیرا وقتی همگان بر مدار قانون حرکت کنیم و قوانین را فصل‌الخطاب خود قرار دهیم، یقیناً در آینده دیگر شاهد چنین رخداد‌های تلخی نخواهیم بود.

رئیس دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت:  مردم بزرگ استان کرمانشاه در جای جای صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی، تعهد خود را به کرات به انقلاب و خون شهدا ادا کرده‌اند، لذا همگان باید در خدمت به مردم، خصوصاً محرومان، که ولی نعمتان همه ما هستند، از هم گوی سبقت بگیریم.

این استاد دانشگاه ادامه داد: در رزمایش مواسات و همدلی و خدمت مومنانه، مردم متدین و بصیر و انقلابی استان کرمانشاه، یکی از زیباترین جلوه‌ها و صحنه‌های انسانی و دینی خود را در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) رقم زدند، که این حرکت‌های بزرگ و ماندگار نشات گرفته از حس نوع دوستی و خدمت به محرومان و اقشار آسیب‌پذیر می‌باشد.

دکتر شهرستانی افزود: در این راستا بایسته است از اقدام سریع و به موقع و انقلابی دادستانی کرمانشاه تقدیر شود و انتظار می‌رود دادستان محترم با صلابت و قدرت با خاطیان برخورد نماید تا از تکرار این گونه حوادث و اتفاقات تلخ جلوگیری به عمل آید.

 

 

 

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۳۶۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان