//
کدخبر: ۲۱۶۰۳۰ //
دکتر "علیرضا شهرستانی" در آیین نکوداشت شهریاران پزشکی:

هر کدام از مفاخر و بزرگان؛ هویت و پیشینه ما هستند

بایستی به مفاخر و بزرگان خود کم توجه نباشیم، هرکدام از آنان، هویت و پیشینه ما می‌باشند و هر چند که دانشمندان، اندیشمندان، فرهیختگان، پژوهشگران سرمایه‌های بی‌بدیل کشور می‌باشند.

 هر کدام از مفاخر و بزرگان؛ هویت و پیشینه ما هستند
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر "علیرضا شهرستانی" رئیس دفتر نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کرمانشاه در آیین نکوداشت شهریاران پزشکی استان کرمانشاه که با حضور مسوولین استان در تالار برق شهر کرمانشاه برگزار شد، گفت: دانشمندان، اندیشمندان، فرهیختگان، پژوهشگران سرمایه‌های بی‌بدیل کشور می‌باشند.

photo_2019-09-26_12-47-20

او با بیان این که خدای را سپاس می‌گوییم که امروز مفتخر به آینه‌گردانی آیین‌نکوداشت شهریاران پزشکی کرمانشاه بزرگ می‌باشیم، افزود: کرمانشاهی که، شهر یاران و خاک مهربانان گشته و شهریاران دانش پر ارج پزشکی‌اش، آسمان این سامان را به تلالو خود خورشیدوار به روشنی رسانده‌اند.

رئیس دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با انتقاد از عدم معرفی مطلوب فرهیختگان استان کرمانشاه گفت: دیگران از هیچ چیز همه چیز می‌سازند و ما همه چیزمان را به هیچ می‌پنداریم و جای تأسف دارد اگر ما به مفاخر و بزرگان خود کم توجه باشیم.

photo_2019-09-26_12-47-33

 این استاد دانشگاه به ضرورت بر گزاری این گونه محافل تاکید کرد و گفت: اما امروز نیک می‌دانیم که به تجمل نشستن امروزمان مرهون جلالتی است که پژواک صدای سخن آفریدگار داناست که:(هل یستوی‌الذین یعلمون والذین لا یعلمون). نور و روشنی را به تماشا نشسته‌ایم.

دکتر شهرستانی ادامه داد: به راستی که این آیین بشکوه، لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) است که پیرامون ضرورت تجلیل از فرهیختگان و اندیشمندان فرمودند؛ می‌خواهیم این به صورت یک سنت در کشور ما، در جامعه ما، در بین مردم ما رایج شود.

photo_2019-09-26_12-48-31

او افزود: از جمله برکات این مجلس پاسداشت امروز، آشنایی نسل جوان با فرهیختگان فرهمند استان خود می‌باشد و این همه یعنی استان دیر پای کرمانشاه از وجود نخبگان و دانشمندان همواره بهرمند بوده و نگاه همه ما را به سوی خود معطوف می‌سازد که ترجمان سخن حافظ آسمانی است که فرمود:(سال‌ها دل طلب جام جم از ما می‌کرد آن چه خود داشت ز بیگانه تمنا می‌کرد).

رئیس دفتر نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کرمانشاه گفت: امروز مایه مباهات و خرسندی است که با افتخار از شخصیت‌هایی تجلیل تقدیر می‌شود که هر کدام‌شان، هویت و پیشینه ما می‌باشند، دانشمندان کم‌نظیر علم شریف پزشکی که خدمات ارزشمندشان بر تارک زمان می‌درخشد.

photo_2019-09-26_12-49-03

شهرستانی ادامه داد: بایسته است از سویدای ضمیر نسبت به دانشمندان فرهمند پزشکی استان کرمانشاه ادای احترام نموده و از درگاه با عظمت خداوند بزرگ سعادت همراه با سلامت این فرهیختگان را خواهان و خواستار باشیم.

او در پایان از مسولینی که با درایت همراه کیاست موجبات شکل‌گیری این آیین را فراهم آوردند، سپاسمندم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۶۰۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان