//
کدخبر: ۲۵۷۲۸۵ //

حلیم با قیمت کیلویی ۱۲ هزار تومان در کرمانشاه عرضه می شود

دبیر اتحادیه کبابی‌های کرمانشاه گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و وضعیت اقتصادی جامعه، تصمیم داریم رمضان امسال هم حلیم با قیمت کیلویی 12 هزار تومان در کرمانشاه عرضه شود.

حلیم با قیمت کیلویی 12 هزار تومان در کرمانشاه عرضه می شود
به گزارش فرتاک نیوز،

بهروز مرادیان در گفت و گو با خبرنگار، اظهار کرد: تصمیم گرفتیم با توجه به قدرت خرید پایین مردم و شرایط اقتصادی که شیوع بیماری کرونا ایجاد کرده، امسال هم برای دومین سال پیاپی افزایشی در قیمت حلیم نداشته باشیم و با قیمت کیلویی 12 هزار تومان در کرمانشاه عرضه شود.

وی ادامه داد: در حالی قیمت‌ها را ثابت نگه داشته‌ایم که قیمت مواد اولیه پخت حلیم خصوصا گندم و گوشت افزایش داشته و با این قیمت‌ها باید حلیم کیلویی 20 هزار تومان فروخته شود.

دبیر اتحادیه کبای‌های کرمانشاه خاطرنشان کرد: برای آش نیز فعلا قیمت مصوبی تعیین نکرده‌ایم چون حبوبات بسیار گران شده و بهتر است واحدهای صنفی بر اساس کیفیت آشی که پخت می‌کنند قیمت‌گذاری کنند.

مرادیان در ادامه با بیان اینکه پروتکل‌های بهداشتی برای هر صنف مشخص و برای اصناف مربوط به تولید غذا بسیار جدی رعایت می‌شود، یادآور شد: واحدهای صنفی برای حفظ سلامت خود و مردم آن هم در این شرایط دشوار همه موازین بهداشتی را برای خود و کارگران مغازه با جدیت رعایت خواهند کرد.

وی از مردم خواست در چنین شرایطی به هیچ عنوان سراغ واحدهای بدون مجوز نروند که وضعیت بهداشت و سلامت آنها مشخص نیست.

دبیر اتحادیه کبابی‌های کرمانشاه با اشاره به فعالیت 120 واحد تولید آش و حلیم در کرمانشاه، افزود: این واحدها باید پروانه کسب خود را در معرض دید مردم قرار دهند.

مرادیان همچنین به مردم توصیه کرد، برای حفط بهتر بهداشت، هنگام خرید آش و حیم ظرف مناسب به همراه داشته باشند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۷۲۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان