//
کدخبر: ۲۵۲۹۲۹ //

مراکز تجاری که به اخطار و هشدارها توجه نکنند، پلمپ می شوند!

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم بر لزوم اجرای دقیق و همه جانبه قانون در خصوص تعطیلی واحدهای صنفی تاکید کرد.

مراکز تجاری که به اخطار و هشدارها توجه نکنند، پلمپ می شوند!
به گزارش فرتاک نیوز،

محمود سیجانی در جلسه فوری ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم با اشاره به اهمیت تداوم تعطیلی مراکز تجاری در قم گفت: در پی ابلاغ اتاق اصناف استان و مصوبات مراجع قانونی مبنی بر تعطیلی مراکز تجاری غیرضروری مایحتاج مردم، تمام مراکز تجاری باید نسبت به این امر تمکین کنند.

وی افزود: طرح تعطیلی مراکز تجاری غیرضروری به دلیل کاهش ترددهای سطح شهر و جلوگیری از ازدحام و بازتولید و بازچرخش ویروس در سطح شهر اجار شده است. در همین راستا در چند روز اخیر بازدیدهای مستمری توسط بازرسی اتاق اصناف از مراکز تجاری و مجتمع‌های قم انجام شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجازت با ذکر این مطلب که برخی از واحدها، در هنگام بازرسی‌های صبح، غیرفعال بوده‌اند اما عصرها مغازه خود را باز می کنند، گفت: فعلا می توانیم به آنها اخطار و هشدار بدهیم. ولی واحدهای تجاری قم که فعالیت خود را تا 15 فروردین تعطیل نکنند، پلمپ خواهند شد.

وی در ادامه در تشریح این پلمپ هم گفت: بر اساس قانون  نظام صنفی در ماده 27، پلمپ و بستن واحدهای تجاری توسط نیروی انتظامی در حوزه اماکن عملیاتی می‌شود و ما درخواست داده‌ایم تعدادی از واحدها که از این بخش‌نامه تبعیت نکرده‌اند، پلمپ شوند.واحدهایی که پس از اخطار دوباره اقدام به فعالیت می‌کنند و به اخطار و هشدارها توجه نکنند، شامل پلمب پذیرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۲۹۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان