//
کدخبر: ۲۵۲۳۱۷ //

پلمپ ۶۸ خانه مسافر در یزد/خانه‌های مسافر یزد زیر ذره‌بین نظارت

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد گفت: تاکنون ۶۸ خانه مسافر غیرمجاز در استان شناسایی و پلمپ شده‌اند.

پلمپ 68 خانه مسافر در یزد/خانه‌های مسافر یزد زیر ذره‌بین نظارت

به گزارش فرتاک نیوز از یزد، سید مصطفی فاطمی نسب، با اعلام  این خبر با اشاره به تشدید نظارت‌ها بر فعالیت خانه‌های مسافر غیرمجاز در ایام نوروز اظهار کرد: تاکنون ۶۸ خانه مسافر غیرمجاز پلمپ شده‌اند و تعداد ۲۰۰ خانه نیز اخطار دریافت کرده‌اند که اگر برخلاف مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا عمل کنند پلمب خواهند شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد بابیان اینکه خانه‌های مسافر غیرمجاز با همکاری و گزارش‌های مردمی شناسایی و پلمپ شده‌اند، افزود: به‌منظور حفظ سلامت جامعه همشهریان در صورت مشاهده فعالیت خانه‌های مسافر غیرمجاز آن را به شماره ۳۶۲۰۲۷۷۷ یا با مراجعه به سایت www.yazdcity.ir در قسمت ثبت شکایات اطلاع دهند.

فاطمی نسب فعالیت این‌گونه واحدها را تهدیدی برای سلامت جان مسافران دانست و تصریح کرد: بازی‌ها در قالب گشت‌های مشترک روزانه و شبانه با همکاری معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی و اداره نظارت بر اماکن عمومی به‌طور مستمر انجام می‌شود.

ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور امسال در قالب کمیته اماکن گردشگری و فضاهای ورزشی ستاد ملی پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا فعال بوده و در مراکز استان‌ها نیز ستادهای اجرایی خدمات سفر در سه حوزه مدیریت و مقابله با بیماری در مراکز گردشگری، رسیدگی به شکایات احتمالی و بازرسی نظارت بر اماکن دایر و فعال هستند

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۲۳۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان