//
کدخبر: ۲۵۱۳۳۴ //
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان:

کارگران و پاکبانان شهرداری‌ها ، سربازان پیاده نظام مبارزه با کرونا ویروس هستند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: کارگران و پاکبانان شهرداری‌های استان سمنان در صف مقدم و سربازان پیاده نظام در جنگ و مبارزه با کرونا ویروس هستند.

کارگران و پاکبانان شهرداری‌ها ، سربازان پیاده نظام مبارزه با کرونا ویروس هستند

به گزارش فرتاک نیوز، دکتر منوچهر فخری روز سه‌شنبه در همایش ویدئو کنفرانس شهرداران استان سمنان در سالن کوثر استانداری با تبریک و گرامیداشت روز شهردار، افزود: در هفته‌های گذشته اقدام‌های خوبی برای مقابله با کرونا ویروس در استان سمنان از سوی مسئولان مربوط انجام شد و در این وادی نقش شهرداری‌های استان بسیار برجسته بوده است.

وی خاطر نشان کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با کرونا ویروس در استان سمنان در تلاش هستند و با تلاش همگانی به یاری خداوند از این بحران سربلند بیرون خواهیم آمد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان تصریح کرد: سال ۹۸ سال خوبی برای ملت شریف ایران نبود، چراکه آغاز این سال با بلایای طبیعی و سیل و پایان آن هم با شیوع کرونا ویروس در حال اتمام است و امیدواریم به یاری خدواند سال ۹۹ سرشار از خیر و برکت و بهترین حال برای مردم عزیز ایران باشد.

فخری اضافه کرد: در سال‌های گذشته در ماه اسفند و در آستانه عید نوروز، شور و نشاط خاصی در کشور حکم‌‌فرما بود و امسال به دلیل شیوع کرونا ویروس مردم تلاش دارند با درخانه ماندن برای نابودی و ریشه کنی این ویروس منحوس در تلاش باشند.

وی گفت: شهرداری‌ها تعطیلی ندارند و در فصل‌های مختلف سال و در آیین‌های سوگواری و یا جشن و سرور ، نقش شهرداری‌ها تغییر می‌کند.

فخری ادامه داد: شهرداری‌های استان سمنان مهم‌ترین اقدام‌های انجام شده در بخش های مختلف را مستندسازی کنند و براساس آمار شهرداری‌های استان سمنان ، از شهرداری‌های پیش‌رو برای مقابله با کرونا ویروس در کشور هستند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان افزود: ضدعفونی و گندزدایی مناطق شهری استان در هر ۲۴ ساعت یکبار انجام شود و ممنوعیت پذیرش مسافر با جدیت در دستور کار قرار گیرد.

وی اظهارداشت: در این ایام توجه‌ ویژه‌ای از سوی شهرداری ها به پاکبانان و کسانی که در حال خدمات رسانی به اقشار مردم برای مقابله با کرونا ویروس هستند ، شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان ادامه داد: ضدعفونی ناوگان حمل و نقل سبک و سنگین درون شهری به طور مرتب در دستور کار باشد و شهرداری ها در فرهنگ سازی و تبلیغات برای در خانه ماندن، مقابله با کرونا ویروس و رعایت نکات بهداشتی به طور مستمر در تلاش باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: از ظرفیت خیران برای تامین اقلام بهداشتی و مقابله با کرونا ویروس استفاده شود و مرخصی و ماموریت شهرداران در این ایام و نوروز ۹۹ لغو است.

فخری ادامه داد: با توجه به احتمال بارش باران و آب گرفتگی معابر، تمهیدات لازم از سوی شهرداران استان اندیشیده شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۱۳۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان