//
کدخبر: ۲۴۹۳۷۷ //
در نشست خبری مجازی مطرح شد؛

آمادگی سامانه ۱۳۷ برای ثبت نام داوطلبان مقابله با کرونا

رئیس کمیته مشارکت های مردمی ستاد کرونا در شهرداری تهران از آمادگی سامانه ۱۳۷ برای ثبت نام داوطلبان مقابله با ویروس کرونا خبر داد.

آمادگی سامانه ۱۳۷ برای ثبت نام داوطلبان مقابله با کرونا
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی شیرزاد، در نشست خبری مجازی که عصر دوشنبه برگزار شد، با بیان اینکه در ستاد کرونا سازماندهی نیروهای داوطلبانه مورد تاکید قرار گرفت، گفت: بر همین اساس در راستای ساماندهی و جذب نیروهای داوطلبانه به پیشنهاد سازمان های مردم نهاد، سامانه کار داوطلبی تا پایان هفته رونمایی می‌شود.

وی گفت: شهروندان می‌توانند در صورت تمایل در این سامانه داوطلبی ثبت نام کرده و ضمن معرفی خود به بیان مهارت ها و تخصص های خود بپردازند و از سوی دیگر سازمان‌های مردم نهاد نیز بر اساس جنس کارشان از ظرفیت این شهروندانی که مایل به کار داوطلبی هستند استفاده خواهند کرد و به عبارتی دیگر در سامانه کار داوطلبی ان جی او ها و مردم با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند.

شیرزاد با بیان اینکه ظرفیت های مردمی در محلات اعم از خانه های دوام و ایمنی، کانون جوانان، کانون پزشکان در ذیل خانه های سلامت آماده هستند تا در صورت نیاز کمک کنند، افزود: همچنین هموطنان داوطلب می توانند از طریق سامانه ۱۳۷ نیز ثبت نام کرده و برای انجام کارهای داوطلبانه به سازمان‌های مردم نهاد کمک کنند.

وی در مورد سرانجام انتخاب مدیر برای محلات گفت: پس از فراخوان انتخاب مدیران محلات کانون‌های ارزیابی برای بررسی وضعیت ثبت نام کنندگان تشکیل شد که از این میان ۱۸۰۰ نفر به کانون ارزیابی معرفی شدند اما در پی شروع کرونا و در راستای کنترل شیوع فعلاً این کانون تعطیل شده است هرچند که ارزیابی در ۱۸۸ محله به پایان رسیده و باید نتایج به شورایاران اعلام شود.‌

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۹۳۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان