//
کدخبر: ۲۴۵۵۰۲ //

شورای شهر تهران بخاطر کرونا جلسه فوق العاده تشکیل داد

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران ضمن تایید احتمال ابتلای شهردار منطقه 13 به ویروس کرونا اعلام‌کرد که به منظور رفع نگرانی ها و اخذ تصمیمات لازم، هیأت رییسه شورای شهر بطور فوق العاده در باره نحوه مواجهه با این ویروس مهلک در پایتخت از دقایقی پیش تشکیل جلسه داده است.

شورای شهر تهران بخاطر کرونا جلسه فوق العاده تشکیل داد
به گزارش فرتاک نیوز،

«علی اعطا» امروز شنبه با انتشار مطلبی در توئیتر خود نوشت: در روزهای اخیر شهردار منطقه ۱۳ که مشکوک به ابتلا به ویروس کروناست، با تعدادی از اعضا و مدیران شورا جلسه داشته است .

وی افزود: به منظور رفع نگرانی ها و اخذ تصمیمات لازم هم اکنون جلسه فوق العاده هیأت رییسه تشکیل شده است و نتیجه جلسه را بطور  شفاف اطلاع رسانی خواهد کرد.

اعطا همچنین در گفت وگویی تصریح کرد: هنوز هیچ تصمیمی در این باره در شورا گرفته نشده است و اخبار مبنی بر تعطیلی شورا صحت ندارد.

در همین حال، «غلامحسین محمدی» رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران از طریق توئیتر، احتمال ابتلای شهردار منطقه 13 را به ویروس کرونا تایید کرد و نحوه اطلاع رسانی روابط عمومی منطقه یادشده را در این زمینه مورد انتقاد شدید قرار داد.

محمدی نوشت: «روابط عمومی منطقه 13 شهرداری تهران مرتکب خطایی فاحش گردید و چرخه اطلاع رسانی صحیح و صادقانه را مخدوش نمود. یقینا، برخورد خواهد شد.»

وی افزود: «جهت استحضار شهروندان، شهردار منطقه 13 که مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا است در بیمارستان تحت نظر می باشد و برای وی آرزوی سلامتی داریم.»

محمدی در توئیت دیگری تصریح کرد: از این پس هرگونه اطلاع رسانی در خصوص اقدامات شهرداری تهران در مبارزه با ویروس کرونا که در کمال هماهنگی با وزارت بهداشت انجام خواهد شد صرفا از طریق این حساب و پایگاههای خبری مرکز ارتباطات و بین الملل شهرداری انجام می پذیرد.

پیش از این ، «کیانوش جعفری» مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه 13 درباره خبر منتشر شده در فضای مجازی در مورد ابتلای «مرتضی رحمان‌زاده» شهردار این منطقه به کرونا گفته بود: «آقای رحمان‌زاده از دو هفته پیش گرفتار سرماخوردگی شدید بوده و به علت ناراحتی ریوی در بیمارستان بستری شده است. در حال حاضر، حال عمومی وی خوب است و مشکل خاصی ندارد.»

وی تاکید کرده بود: اینکه گفته می‌شود شهردار منطقه مبتلا به کرونا است، صحت ندارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۵۵۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان