//
کدخبر: ۲۲۴۸۶۰ //

ارتش تا آخرین لحظه مدیریت زمین‌لرزه در کنار مردم است

فرمانده‌ قرارگاه تاکتیکی لشکر ۲۱ حمزه ارتش در آذربایجان، گفت: ارتش تا آخرین لحظه مدیریت حادثه در کنار مردم زلزله‌زده است و تا زمانی که زلزله‌زدگان آرامش خود را به دست آوردند، در مناطق زلزله زده حضور خواهیم داشت.

ارتش تا آخرین لحظه مدیریت زمین‌لرزه در کنار مردم است
به گزارش فرتاک نیوز،

امیر سرتیپ دوم عیسی میرزایی روز شنبه در حاشیه بازدید از روستای زلزله‌زده ورنکش، در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: از لحظه وقوع زلزله، تیپ ۳۶ میانه، تیپ ۴۰ سراب، تیپ ۳۲۱ مراغه و دیگر یگان های مستقر در مراغه و تبریز در حالت آماده باش قرار دارند.

وی با تاکید بر این‌که بیمارستان‌های ارتش در تبریز و مراغه بعد از وقوع حادثه، به سرعت آماده ارائه خدمات به مصدومان زمین لرزه شدند، گفت: تیم‌های یگان بلیات تیپ ۳۶ میانه و تیپ ۴۰ سراب نیز سریعا به منطقه اعزام شده و در منطقه حضور داریم.

وی یادآوری کرد: تیم های پزشکی شامل جراحان متخصص و روانپزشکان ارتش نیز از لحظه وقوع حادثه سریعا به منطقه اعزام شده‌ و ارائه خدمت کردند.

امیر میرزایی با تاکید بر این‌که هر آنچه از دستمان بربیاید در خدمت مردم زلزله زده خواهیم بود، اضافه کرد: بیمارستان‌های صحرایی ارتش هم آماده استقرار در صورت لزوم هستند.

به گزارش ایرنا، زلزله‌ای به بزرگی ۵.۹ دهم در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۲ و ۱۷ دقیقه و ۳ ثانیه بامداد امروز (جمعه) حوالی شهر ترک در استان آذربایجان شرقی را لرزاند. در این زلزله ۵ نفر جان خود را از دست دادند و ۵۲۹ نفر مصدوم شدند.

تَرْک یکی از شهرهای استان آذربایجان شرقی در شمال غرب ایران است.

این شهر مرکز دهستان کندوان و بخش کندوان شهرستان میانه می‌باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۴۸۶۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان