//
کدخبر: ۲۲۳۲۱۵ //
‍ مدیرکل راهداری کرمانشاه مطرح کرد:

توزیع بیش از ۱۰۷ هزار حلقه لاستیک میان رانندگان ناوگان عمومی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از توزیع بیش از ۱۰۷ هزار حلقه لاستیک میان رانندگان ناوگان عمومی خبر داد.

توزیع بیش از ۱۰۷ هزار حلقه لاستیک میان رانندگان ناوگان عمومی
به گزارش فرتاک نیوز،

فریبرز کرمی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه اظهار داشت: تاکنون ۱۰۷ هزار و ۴۲۹ حلقه لاستیک میان رانندگان ناوگان عمومی حمل و نقل استان کرمانشاه توزیع شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه با بیان اینکه توزیع لاستیک توسط شرکت های ذیربط و با نظارت این اداره کل طی ۲۰۵ مرحله انجام شده است گفت: بیشترین میزان لاستیک توزیع شده به ماشین های تریلر با شمار ۳۵ هزار و ۸۸۹ حلقه اختصاص یافته است.

این مسئول بیان داشت: طی این مدت ۱۸ هزار و ۷۶۲ حلقه لاستیک میان رانندگان خودروهای سواری، دو هزار و ۱۴۴حلقه لاستیک میان رانندگان مینی بوس و وانت و دو هزار و ۵۰۶ حلقه لاستیک میان رانندگان وانت و کامیونت توزیع شده است.

وی بیان کرد: همچنین یک هزار و ۹۷۶ حلقه لاستیک به ماشین های سنگین و یک هزار و ۱۲۴ حلقه لاستیک به کامیونت نیمه سنگین اختصاص یافت.

مهندس کرمی از توزیع ۴۶۴ حلقه لاستیک به کامیونت خبر داد و گفت: همچنین برای نوعی از تریلر ۲۲۴ حلقه لاستیک و برای نوع دیگری ۷۳۴ لاستیک اختصاص یافت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه همچنین از توزیع ۱۰۶ حلقه لاستیک سایز ۲۲.۵×۱۳ ، ۳۶ حلقه لاستیک سایز  ۳۴×۳۲۵ و ۳۰ هزار و ۱۸۷ حلقه لاستیک برای انواع  کامیون خبر داد.

این مسئول خاطرنشان کرد: همچنین ۳۵ هزار و ۸۸۹ حلقه لاستیک برای تریلر و ۱۳ هزار و ۲۷۱ لاستیک به ماشین های سنگین اختصاص یافت است

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۳۲۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان