//
کدخبر: ۲۱۹۱۲۶ //

کاهش دمای استان‌های سواحل شمالی از یکشنبه

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از وزش باد و بارش پراکنده در سواحل دریای خزر طی امروز خبر داد و گفت: از روز یکشنبه کاهش دما حدود 4 تا 6 درجه روی استان‌های ساحلی دریای خزر و اردبیل پیش بینی می‌شود.


کاهش دمای استان‌های سواحل شمالی از یکشنبه
به گزارش فرتاک نیوز،

صادق ضیاییان در گفت‌وگو با خبرنگار، با بیان اینکه بر اساس خروجی آخرین مدل‌های هواشناسی، امروز بارش پراکنده و وزش باد در سواحل دریای خزر و رگبار پراکنده، گاهی با رعد و برق در غرب هرمزگان و جنوب فارس پیش بینی می‌شود، گفت: همچنین  از بعدازظهر شنبه و طی روز یکشنبه با عبور امواج تراز میانی جو و شمالی شدن جریان‌های روی دریای خزر، بارش باران، وزش باد شدید و کاهش دما حدود 4 تا 6 درجه روی استان‌های ساحلی دریای خزر و اردبیل پیش بینی می‌شود.

به گفته وی بعد از ظهر یکشنبه تا ظهر دوشنبه گستره بارش به غرب، مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی در استان‌های قزوین، البرز، تهران و غرب سمنان کشیده خواهد شد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن پیش بینی وضعیت آب و هوایی پایتخت طی 48 ساعت آینده نیز توضیح داد: هوای تهران روز جمعه صاف با حداکثر و حداقل دمای 28 و 17 درجه و روز شنبه کمی ابری در بعد از ظهر افزایش ابر و در اواخر وقت با وزش باد با حداکثر و حداقل دمای 29 و 17 درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۹۱۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان