//
کدخبر: ۲۱۶۴۳۳ //
در جلسه کمیته خدمات شهری شهرداری تهران در ستاد اربعین کشور بررسی شد؛

یزدانی: در ستاد اربعین ضمن پرهیز از موازی کاری، رعایت صرفه جویی و مدیریت هزینه اعمال شود

در جلسه کمیته خدمات شهری شهرداری تهران در ستاد اربعین کشور، آخرین فعالیت ها و اقدامات شهرداری تهران برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی بررسی و تمهیدات لازم اتخاذ گردید.

یزدانی: در ستاد اربعین ضمن پرهیز از موازی کاری، رعایت صرفه جویی و مدیریت هزینه اعمال شود
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، جلسه کمیته خدمات شهری شهرداری تهران به ریاست مهندس مجتبی یزدانی، معاون خدمات شهری شهرداری تهران و رئیس کمیته خدمات شهری ستاد اربعین کشور و با حضور مشایخ نماینده کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای شهر تهران، کامران زنگیشه دبیر ستاد اربعین شهرداری تهران، مسوولین شهرداری تهران در شهرهای نجف، کربلا، کوفه، مسیر نجف تا کربلا و شهرداری های مناطق 4،5،6 و 13 مستقر در مرزهای چهارگانه ، حراست و بازرسی حوزه معاونت خدمات شهری، شرکت شهر سالم، سازمان های مدیریت پسماند، بهشت زهرا(س)،زیباسازی، آتش نشانی، سازمان بسیج شهرداری تهران و... برگزار و طی این جلسه آخرین فعالیت ها و اقدامات شهرداری تهران برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی بررسی شد.

در این جلسه که به منظور جمع بندی نهایی برنامه و اقدامات این کمیته برگزار گردید؛ مهندس مجتبی یزدانی پس از استماع گزارشاتی در خصوص آخرین اقدامات و فعالیت های کمیته خدمات شهری،گفت: کمیته خدمات شهری شهرداری تهران در ستاد اربعین کشور با تمام توان و در چارچوب وظایف و مسوولیت های تعیین شده فعالیت خواهد کرد.

یزدانی در ادامه بر استفاده از نیروهای کارآمد و توانمند در حوزه خدمات شهری در امر نظافت و رفت و روب در کشور عراق و نیز خدمات رسانی به زائرین اربعین حسینی تاکید کرد و گفت: در تمامی هزینه ها باید رعایت صرفه جویی و مدیریت هزینه ها اعمال شود و از موازی کاری پرهیز شود. ضمن این که امسال نیز همانند سال گذشته از ظرفیت خیرین استفاده خواهیم کرد.

کامران زنگیشه، دبیر ستاد اربعین شهرداری تهران نیز در این جلسه به تشریح چگونگی آماده سازی مرزهای چهارگانه پرداخت و گفت: شهرداری های مناطق 4،5،6 و 13 در مرزهای چهارگانه (شلمچه، مهران،  چذابه و خسروی) مستقر شدند و امکانات و تجهیزات لازم به این مرزها ارسال شده است. وی اذعان کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته نیرو و تجهیزات لازم به شهرهای نجف، کربلا، کوفه و مسیر نجف تا کربلا اعزام خواهد شد.

همچنین در این جلسه در خصوص موضوعاتی چون چگونگی اعزام نیرو و تجهیزات به شهرهای نجف، کربلا، کوفه و مسیر نجف تا کربلا، چگونگی آماده سازی مرزهای چهارگانه (مهران، شلمچه،چذابه و خسروی)، تهیه و ارسال دارو، اعزام پزشک، پرستار و... توسط شرکت شهر سالم ، برپایی چادرهای اسکان توسط سازمان بهشت زهرا(س)،استقرار نیروهای سازمان آتش نشانی و... بحث و تبادل نظر و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۶۴۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان