//
کدخبر: ۲۱۲۸۹۲ //

برگزاری مراسم "روز تهران" باشکوه تر از گذشته

نخستین جلسه هماهنگی و برنامه ریزی روز تهران به ریاست احمد مسجد جامعی و با حضور نمایندگانی از شورای شهر و شهرداری تهران، وزارت میراث فرهنگی، وزارت ارشاد و وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

برگزاری مراسم "روز تهران" باشکوه تر از گذشته
به گزارش فرتاک نیوز،

نخستین جلسه هماهنگی و برنامه ریزی روز تهران به ریاست احمد مسجد جامعی، عضو شورای اسلامی شهر تهران و با حضور نمایندگانی از شورای اسلامی شهر و شهرداری تهران، وزارت میراث فرهنگی و گردشگری، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

در این جلسه احمد مسجد جامعی با اشاره به نامگذاری ١٤ مهر به عنوان روز تهران، گفت: این روز مقارن است با تصویب شدن پایتختی تهران در متمم قانون مشروطیت و شورای سوم این روز را به عنوان روز تهران نامگذاری کرد. امسال نیز برای چهارمین سال تلاش می شود تا این روز را که رسالت آن آشنایی شهروندان تهرانی با عناصر هویت شهری تهران است با شکوه تر از هر سال برگزار شود.

وی با تاکید بر این نکته که امسال مناسبت روز تهران را طی یک هفته که هر روز آن با یکی از موضوعات مهم شهری نامبردار گشته است، برگزار می‌کنیم گفت: این برنامه ها از ١٢ مهر تا ١٨ مهرماه با شعار «تهران ایرانیان» و مشارکت سازمان های مردم نهاد، شورایاری های محلات و نهادها و سازمان های مختلف در سطح تهران برگزار می شود.

وی افزود این مراسم با هدف آشنایی شهروندان تهرانی به خصوص نسل جوان با معرفی عناصر هویت شهری تهران، نقاط و جاذبه های تاریخی و گردشگری تهران به مدت یک هفته همراه با برنامه های مختلف فرهنگی، هنری و گردشگری همراه است که جزئیات و برنامه ها در روزهای آینده اعلام خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۲۸۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان