//
کدخبر: ۲۰۲۸۹۵ //
رئیس کمیته خدمات شهری ستاد اربعین کشور تاکید کرد:

لزوم تهیه و تدوین برنامه های کمیته خدمات شهری ستاد اربعین کشور از هم اکنون

معاون خدمات شهری شهرداری تهران و رئیس کمیته خدمات شهری ستاد اربعین کشور بر احصاء تمامی وظایف محوله، مقدمات انجام امور و جزییات برنامه ها برای خدمات رسانی مطلوب تر به زائرین اربعین حسینی تاکید کرد و گفت: صرفه جویی در تمامی هزینه کردها اصل بسیار مهمی است که باید همواره سرلوحه تمامی اقداماتتان قرار گیرد.

لزوم تهیه و تدوین برنامه های کمیته خدمات شهری ستاد اربعین کشور از هم اکنون
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، مهندس مجتبی یزدانی در جلسه کمیته خدمات شهری شهرداری تهران در ستاد اربعین کشور که با حضور مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س)، نمایندگان شهرداری تهران در شهرهای نجف، کربلا و کوفه، مدیر دفتر مرکزی حراست معاونت خدمات شهری، معاون سازمان بازرسی در حوزه خدمات شهری، فرمانده بسیج حوزه معاونت خدمات شهری و... برگزار شد، پس از ارائه گزارش کاملی از اقدامات این کمیته در راستای برپایی باشکوه پیاده روی اربعین حسینی و خدمات رسانی به زائرین آقااباعبدالله الحسین(ع) در سال 98 گفت: وظیفه خطیری بر عهده این کمیته می باشد، بنابراین باید با حداکثر توانمان برای خدمات رسانی به زائرین سید و سالار شهیدان آقااباعبدالله الحسین(ع) تلاش کنیم.

photo_2019-07-23_00-49-53

یزدانی در ادامه با بیان این که ستاد اربعین شامل 13کمیته است که هر کمیته برنامه‌ریزی‌های متفاوتی برای زائران اربعین انجام می‌ دهند، گفت: مسوولیت کمیته خدمات شهری در این ستاد بر عهده معاونت خدمات شهری است که وظایف مشخص و معینی را بر عهده دارد.

وی در ادامه افزود: یکی از وظایف مهم ما در خارج از مرز ایران، علاوه بر چهار مرز شلمچه،چزابه، مهران و خسروی، خدمات رسانی در موضوعات مختلف خدمات شهری در شهرهای نجف،کربلا، کوفه و مسیر نجف تا کربلا می باشد که تمامی فعالیت های ما با نظارت و هماهنگی مسوولین کشور عراق انجام می شود.

یزدانی ادامه داد: از هم اکنون باید تمامی وظایف محوله، مقدمات انجام امور و جزییات برنامه ها برای اجرای مطلوب به شکل مکتوب تهیه شود.

گفتنی است در این جلسه هر یک از مسوولین به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود برای برپایی باشکوه پیاده روی اربعین حسینی پرداختند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۲۸۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان