//
کدخبر: ۱۸۸۲۱ //
اقبال شاکری:

گزارش کمیته ملی پلاسکو کمتر از سطح انتظارات بود

رییس کمیته عمران شورای شهر تهران از گزارش کمیته ملی پلاسکو گلایه کرد و آن را کلی دانست

گزارش کمیته ملی پلاسکو کمتر از سطح انتظارات بود
به گزارش فرتاک نیوز،

 با اشاره به انتشار گزارش کمیته ملی پلاسکو که شب گذشته اتفاق افتاد، با بیان اینکه اظهارات من به عنوان استاد دانشگاه امیرکبیر و نه برخوردهای سیاسی است، گفت: به نظرم این یک گزارش در سطح ملی نبود و انتظار بیشتری از این کمیته داشتیم.

وی با بیان اینکه بار فنی و تخصصی این گزارش باید بیشتر می‌شد گفت: اظهارنظرها کلی بود و استفاده از عباراتی همچون «بهتر بود» و عبارات کلی، نشان‌دهنده این است که این گزارش خروجی ندارد و نمی‌تواند راهگشایی برای دستگاه‌های مختلف از جمله وزارت رفاه، شهرداری، سازمان آتش‌نشانی و... باشد.

رییس کمیته عمران شورای شهر تهران با بیان اینکه این گزارش در شان کمیته ملی نبود، تاکید کرد: انتظار بیشتری از این کمیته داشتیم و انتظار می‌رفت که گزارش این کمیته راهگشا باشد اما متاسفانه بسیار کلی بود و این گزارش کمتر از انتظار ما بود و این گزارش برای کار ملی خوب نبوده است.

شاکری با بیان اینکه گزارش کمیته فنی شورای شهر تهران که 24 ساعت پس از حادثه پلاسکو تشکیل شد در جلسه هفته آتی شورای شهر منتشر می‌شود، گفت: متاسفانه در گزارش کمیته ملی پلاسکو شاهد جملات و عبارات کلی بودیم که مناسب برای یک سخنرانی و نه یک گزارش ملی است که باید بگویم کمتر از انتظار بود.

 

منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۸۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان