//
کدخبر: ۱۸۷۸۰۷ //

اختصاص ۵ میلیارد ریال برای بهسازی و تجهیز ماشین آلات راهداری درمنطقه اورامانات

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از اختصاص ۵ میلیارد ریال برای بهسازی و تجهیز ماشین آلات راهداری درمنطقه اورامانات خبر داد.

اختصاص ۵ میلیارد ریال برای بهسازی و تجهیز ماشین آلات راهداری درمنطقه اورامانات
به گزارش فرتاک نیوز،

 در بازدیدی که مهندس مطاعی، معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور و فریبرز کرمی مدیر کل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از مسیر شروینه و سفید برگ به جوانرود و مسیر محل رانشهای شاهو انجام دادند، مهندس مطاعی مبلغ ۵ میلیارد ریال برای بهسازی و تجهیز ماشین آلات راهداری به منطقه اورامانات اختصاص داد و در جریان مشکلات این مسیرها قرار گرفت.

فریبرز کرمی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه به فرسودگی و کمبود ماشین آلات اشاره کرد و افزود: عمر ناوگان راهداری دراستان کرمانشاه بیش از حد استاندارد می باشد .

وی همچنین با اشاره به وضعیت راههای منطقه اورامانات گفت : اکثر راه ها کوهستانی و رانشی است و نیاز به توجه ویژه مسئولان دارد.

photo_۲۰۱۹-۰۵-۱۵_۲۲-۴۸-۰۰

درادامه این بازدید  مطاعی معاون سازمان راهداری کشور با اشاره به اهداف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور و در جهت بهبود ارائه خدمات در حوزه راهداری گفت: از ماشین آلات اجاره ای برای کمک به رفع این مشکلات  استفاده شود و اعلام کرد ماشین آلات فرسوده در منطقه اورامانات نیز تعمیر و تجهیز خواهد شد.

وی همچنین به بهسازی و آسفالت مسیر شروینه به جوانرود اشاره کرد واظهار داشت : بهسازی و آسفالت مسیر جوانرود به شروینه در ردیف پروژه های سال 98 قرارخواهد گرفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۷۸۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان