//
کدخبر: ۱۸۲۶۷۷ //

فروش اینترنتی ۱۶ هزارو ۲۲۰ فقره بلیط در اجرای طرح ایام نوروز

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از فروش ۱۶ هزارو ۲۲۰ فقره بلیط اینترنتی در اجرای طرح ایام نوروز خبر داد.

فروش اینترنتی 16 هزارو 220  فقره بلیط در اجرای طرح ایام نوروز
به گزارش فرتاک نیوز،

فریبرز کرمی گفت : در اجرای طرح ویژه نوروز ۱۶هزارو ۲۲۰ فقره  بلیط اینترنتی  به فروش رسید.

 کرمی افزود:با توجه به وقوع سیل در ایام نوروز و حفظ امنیت مسافرین و بازگشایی مسیر های تردد تمام نیروهای امدادی،ستادی و شهرستانی جهت آمادگی و مقابله با سیل احتمالی در راهدارخانه ها به صورت ۲۴ساعته استقرار یافتند و ارائه خدمات مطلوب و اسکان مسافرین در مکان های تعیین شده انجام گرفت.

وی بازگشایی مسیرهای مسدود شده در اثر سیلاب و تلاش در جهت جلوگیری از انسداد مسیرهای شریانی، برقرای محدودیت ترافیکی برای جابجایی محموله های ترافیکی در راههای اصلی و برون شهری، کنترل نامحسوس ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر در مبادی ورودی و خروجی و پلیس راهها با هماهنگی اداره ایمنی و ترافیک را از جمله خدمات اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه در بحث سیل برشمرد.

فریبرز کرمی در ادامه تعداد تصادفات در محورهای برون شهری استان در ایام نوروز را براساس آمار سامانه ۱۴۱، ۵۵ فقره و شامل۶۳ مجروح و۱۷ فوتی  اعلام کرد و افزود: ۳۵ راهدار خانه ثابت و ۱۰ راهدارخانه سیار،۴۷۴  دستگاه ماشین آلات وبیش از۵۲۸ نفر پرسنل در قالب ۸۴ اکیپ امداد در ایام نوروز فعال بودند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لکه گیری محورهای مواصلاتی استان با آسفالت سرد،تیغه زنی راههای شنی و گردشگری،احیا سیستم های روشنایی،آشکار سازی دماغه ها،اجرای ۲۷۰ کیلومتر خط کشی سطح راههای استان،نصب حفاظ های فلزی و بتنی و علائم ایمنی،ارتقا و نگهداری سیستم روشنایی و چراغ های چشمک زن،پاکسازی شانه حریم راه و رنگ آمیزی نیوجرسی و سرعت گیر ها،تهیه و توزیع بروشور اطلاع رسانی، ساماندهی پایانه شهید کاویانی و .... را از جمله اقدامات دیگر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه در ایام نوروز برشمرد.

وی همچنین نظارت بر ارتقای سطح خدمات شامل:پیگیری مشکلات پایانه های مسافر بری جهت ارائه خدمات مناسب و مطلوب به مسافرین با هماهنگی مدیریت ترمینال های شهرداری مستقر در پایانه و با هماهنگی نیروی انتظامی را از دیگر خدمات این اداره در ایام نوروز عنوان کرد.

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۲۶۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان