//
کدخبر: ۱۷۷۰۳۸ //

محور شاهو بازگشایی شد /آماده‌باش ۱۰۰ اکیپ راهداری

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از بازگشایی محور شاهو خبر داد و گفت: با توجه به هشدار وقوع سیل در استان ۱۰۰ اکیپ راهداری در آماده باش هستند.

محور شاهو بازگشایی شد /آماده‌باش ۱۰۰ اکیپ راهداری
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان کرمانشاه مهندس فریبرز کرمی اظهار داشت: در بارندگی قبلی تمامی اقدامات مربوط به پدافند غیرعامل در سه جبهه کاری شامل برف روبی، رانش و ریزش کوه و سیلاب انجام شد.

وی از به کارگیری ۱۰۰ اکیپ خبر داد و افزود: در بارش‌های قبلی تمام تجهیزات و امکانات در سطح محورهای مواصلاتی و جاده‌های اصلی و فرعی به کارگیری شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه بیان داشت: در بارش‌های اخیر تمام مسیرهای تردد ، و رودخانه‌ها از موانع احتمالی پاکسازی و جلسات مدیریت بحران در سطح استان تشکیل شد با این حال هیچ گونه مشکلی ایجاد نشد.

کرمی خاطرنشان کرد: البته در بحران قبلی ۳۰۰ پل کوچک و بزرگ تخریب شد.

وی با بیان اینکه اکنون مشکل خاصی در محورهای مواصلاتی استان وجود ندارد افزود: در بحران پیش رو نیز ۱۰۰ اکیپ با به کارگیری کلیه امکانات آمادگی کامل دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از بازدید مشترک وی و رئیس پلیس راه استان از محور شاهو خبر داد و گفت: محور شاهو که بر اثر رانش کوه مسدود شده بود  در کمترین زمان ممکن توسط عوامل راهدای وحمل ونقل جاده ای بازگشایی شد و خسارت‌های آن به زودی اعلام خواهد شد.  

 

 .

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۷۰۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان