//
کدخبر: ۱۷۶۶۸۶ //
فرمانده انتظامی البرز:

برای عبور از جاده چالوس شتاب زده عمل نکنید!

فرمانده انتظامی البرز با بیان این که از ابتدای اسفند ماه تمهیدات پلیس استان البرز برای سفرهای نوروزی آغاز شده است، گفت: پلیس آمادگی کامل برای میزبانی از مسافران را در دور دوم سفرهای نوروزی دارد.

 برای عبور از جاده چالوس شتاب زده عمل نکنید!
به گزارش فرتاک نیوز،

عباسعلی محمدیان گفت: تمهیدات لازم برای تسهیل در تردد مسافران از محورهای مواصلاتی به سمت البرز اندیشیده شده است و امیدواریم در دور دوم سفرهای نوروزی رعایت قوانین و مقررات از سوی رانندگان به خوبی انجام گیرد.

وی گفت: با توجه به بارش نزولات آسمانی در جاده چالوس و احتمال ریزش سنگ و سقوط بهمن در طول مسیر، محدودیت‌هایی را به مدت سه روز در جاده چالوس ایجاد کردیم که این امر منجر به کاهش ۲۰ درصدی تصادفات در جاده چالوس شد.

سردار محمدیان افزود: رانندگانی که در این ایام قصد عبور از استان البرز به ویژه جاده چالوس را دارند باید حین رانندگی سعه صدر کافی داشته باشند و برای پیشگیری از وقوع تصادفات جاده‌ای حتماً از شتابزدگی پرهیز کرده تا خدایی نکرده دچار آسیب نشوند.

این مقام انتظامی متذکر شد: بارها پیش آمده به خاطر برف و کولاک و ریزش بهمن جاده چالوس مسدود شده است که رانندگان باید برای تردد در این جاده زنجیر چرخ، لباس گرم و خوراکی همراه داشته باشند.

در حال حاضر ترافیک در محور کرج - چالوس محدوده خوزنکلا و حدفاصل تونل کندوان تا پل زنگوله در برخی از مقاطع نیمه سنگین است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۶۶۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان