//
کدخبر: ۱۷۶۶۶۹ //

آماده باش چند سالن ورزشی در چالوس

مدیر کل اداره ورزش و جوانان البرز، گفت: جاده چالوس پرخطرترین مسیر استان البرز است و احتمال بروز سیل در این منطقه وجود دارد، چهار سالن ورزشی را در این منطقه در حالت آماده باش قرار داده‌ایم.

آماده باش چند سالن ورزشی در چالوس
به گزارش فرتاک نیوز،

امیر غفرانی، مدیر کل اداره ورزش و جوانان البرز، در خصوص اقدامات جامعه ورزشی این استان در راستای یاری مناطق سیل زده ایران بیان کرد: در پی حوادث اخیر با روسا و معاونین هیات‌های ورزشی شهرستان‌ها جلسه گذاشتیم و اقداماتی که برای کمک در توان داریم را بررسی کردیم.

وی ادامه داد: تمام سالن‌های ورزشی سرتاسر استان آماده شده‌ که در صورت بروز یک بحران، برنامه‌ریزی شوند. سازمان‌های مردم نهاد و مجمع جوانان با هماهنگی‌های صورت گرفته با جمعیت هلال احمر آماده کمک در مواقع ضروری هستند. جاده چالوس پرخطرترین مسیر استان البرز است و احتمال بروز سیل در این منطقه وجود دارد، چهار سالن ورزشی را در این منطقه در حالت آماده باش قرار داده‌ایم تا اگر حادثه‌ای پیش آمد بتوانیم از این اماکن ورزشی استفاده کنیم.

غفرانی با اشاره به اینکه چهره‌های ورزشی استان البرز صحبت کردند، افزود: در تفاهم نامه با معاون جمعیت جوانان هلال احمر آمادگی و همدردی خود را برای کمک به مردم سیل‌زده اعلام کردند. دهقان محمودی از ورزشکاران و پیشکسوتان این استان در مناطق سیل‌زده گلستان حضور داشت و  دیگر قهرمانان هم در صورت نیاز و ضرورت وارد عمل خواهند شد.

مدیر کل ورزش و جوانان البرز در پایان گفت: تمامی سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف و ورزشکاران استان البرز در صورت بروز حادثه‌ای چه در استان خود و چه در استان‌های دیگر آماده خدمت‌رسانی هستند. هیات اتومبیلرانی استان البرز آماده است تا ماشین‌های آفرود خود را به مناطق مختلف اعزام کند، اما در حال حاضر هیچ درخواستی از طرف هلال احمر از ما نشده است، به محض اعلام سازمان هلال احمر، استان البرز آماده یاری‌رسانی خواهد بود.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۶۶۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان