//
کدخبر: ۱۷۳۳۶۴ //
فرماندار شهرستان سرپل‌ذهاب در افتاحیه سالن تختی:

۸/۱ دهم سرانه فضای ورزشی در شهرستان سرپل‌ذهاب است.

سالن تختی در 21 آبان 1396 به علت زلزله ویران شد که توسط بانک شهر به مساحت 1600متر و سوله 600 متر ی و 20 متر فضای سبز ساخته شد و امروز با حضور دکتر عراقچی از وزارت امور خارجه، مهندس هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه، تابش‌فر مدیر امور شهرداری‌ها در بانک شهر و جامعه ورزش افتتاحه و به بهرداری شد.

 8/1 دهم سرانه فضای ورزشی  در شهرستان سرپل‌ذهاب است.
به گزارش فرتاک نیوز،

جمالی‌نیا فرماندار شهرستان سرپل‌ذهاب در این افتاحیه گفت:  126 هزار متر مربع فضای ورزشی در سرپل‌ذهاب به علت زلزله 21 آبان سال گذشته  دچار ویرانی شد  که امروزه با دست توانای دولت و با مدیریت مهندس بازوند این مکان‌ها ساخته شده است.

IMG_20190312_101311_867

او افزود: 12 مکان ورزشی در شهر و 12 در روستا و 17 مکان خصوصی ساخته و بازسازی شده است و 3500 هنرجو بعداز آسیب‌دیدگی فعالیت دارند.

فرماندار شهرستان سرپل‌ذهاب گفت:  دولتدر حوزه خدمت‌رسانی و کمک‌های از ماده 12 به این  زیر ساخت ‌ها مبلغ 580 میلیارد تومان کمک کرده که این  زیرساخت‌های در بخش  عمرانی و اجتماعی و فرهنگی تقریباً بالای 300 پروژه است

جمالی نیا ادامه داد: بیش از سه قهرمان جهانی صبا شریفی، خدر ویسی در رشته ووشو و بهنام ابراهیمی عضو تیم ملی از قهرمان جهانی در شهرسان زلزله سرپل‌ذهاب هستند که از این شهرستان  20 قهرمان ملی در رشته‌های مختلف دارد و امروزه  200 قهرمان روند فعالیت آنان  در سایر رشته‌ها برقرار شده است.

وی افزود:  8/1 دهم سرانه فضای ورزشی  در شهرستان سرپل‌ذهاب است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۳۳۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان