//
کدخبر: ۱۷۰۰۴۴ //

با تزریق ۲۵ میلیارد تومان اعتبار؛ پروژه پل قدس اردبیل جان دوباره می‌گیرد

استاندار اردبیل گفت: با تزریق ۲۵ میلیارد تومان تسهیلات به پروژه پل قدس، تداوم فعالیت‌های عمرانی این طرح جان دوباره‌ای به خود خواهد گرفت.

با تزریق ۲۵ میلیارد تومان اعتبار؛ پروژه پل قدس اردبیل جان دوباره می‌گیرد
به گزارش فرتاک نیوز،

 اکبر بهنام‌جو عصر یکشنبه در جلسه مشترک با شهردار اردبیل و شرکت مجری طرح پروژه پل قدس تصریح کرد: با واریز این تسهیلات تا پایان اسفندماه روند اجرایی پروژه پل قدس تسریع خواهد شد.

وی افزود: تاکنون برای اجرایی کردن این پروژه بیش از ۱۳ میلیارد تومان هزینه شده و با وجود تمامی محدودیت‌های مالی و افزایش قیمت‌ها فاز اول این پروژه طبق جدول زمانبندی پیش رفته است.

استاندار اردبیل بر ضرورت بهره‌برداری به موقع از فاز دوم این پروژه تا پیش از آغاز مسافرت‌های تابستانی تاکید کرد و یادآور شد: با بهره‌برداری از فاز دوم پل قدس ترددها در هسته مرکزی شهر اردبیل روند مناسبی را به خود گرفته و از بار ترافیکی موجود به قدری کاسته خواهد شد.

بهنام‌جو با بیان اینکه با تکمیل پل قدس گره ترافیکی مرکز شهر باز خواهد شد، افزود: می‌بایست با برنامه ریزی مناسب و اجرای طرح‌های مطالعه شده ترافیک در حواشی شهر و دیگر نقاط استان مدیریت شود.

استاندار اردبیل اضافه کرد: آرامش و اعتماد شهروندان به مسئولان زمانی افزایش خواهد یافت که پروژه‌های اجرایی شده طبق جدول زمانبندی پیش رفته و در عمل به موقع به وعده‌ها موفق شد.

وی یادآور شد: با وجود شرایط سخت اقتصادی و وجود مشکلات در پیشبرد برنامه‌های عمرانی با اعطای تسهیلات و منابع مالی مورد نیاز در تلاش خواهیم بود تا طرح‌ها بدون مشکل خاصی روند اجرایی خود را پیش برند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۰۰۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان