//
کدخبر: ۱۶۹۹۰۰ //
دکتر طلوعی در بازدید از اداره اجراییات عنوان کرد:

معیار و ملاک ارزیابی مدیران شهرداری کرمانشاه، رضایت مندی شهروندان است

شهردار کرمانشاه به همراه تنی چند از مدیران شهرداری کرمانشاه از اداره اجراییات شهرداری بازدید و با مدیر و پرسنل این اداره دیدار کرد.

معیار و ملاک ارزیابی مدیران شهرداری کرمانشاه، رضایت مندی شهروندان است
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرمانشاه، دکتر سعید طلوعی با بیان اینکه معیار و ملاک ما برای ارزیابی مدیران شهرداری رضایت مندی شهروندان است، گفت: وظیفه ما دفاع از حقوق شهر و شهروندان می باشد و کوتاهی در انجام وظایف پذیرفته نیست.

وی افزود: شهرداری به عنوان نهادی عمومی بیشترین ارتباط را با جامعه شهروندی در عرصه زندگی روزمره دارد و از طرفی به واسطه این ارتباط مستقیم، اصلی ترین کانون توجهات و انتقادات در سطح شهر نیز هست.

دکتر طلوعی با اشاره به اینکه شهرداری یک دستگاه تعیین کننده می باشد اضافه کرد: تخلفات سطح شهر از جمله عواملی هستند که می توانند چهره یک شهر زشت و نازیبا جلوه دهند و نباید از دید ماموران اجرائیات پنهان بمانند.

شهردارکرمانشاه تأکید کرد: استقبال از انتقادات و پیشنهادات شهروندان ارج نهادن به نظرات مردم است که باید از آن به عنوان  بستری مناسب جهت رشد و ارتقای مدیریت شهری نهایت استفاده را ببریم.

وی افزود: با نیروی انتظامی جلسات مناسبی داشته ایم و امیدوارم که با همکاری این نهاد و حمایتهای دادستانی بیش از پیش در خدمت به شهروندان کرمانشاهی کوشا باشیم.

دکتر طلوعی ابراز امیدواری کرد شهروندان با رعایت قوانین شهروندی از ایجاد سد معبر و یا ساخت و سازهای بدون مجوز خودداری نموده، جهت احترام به حقوق شهروندی و داشتن شهری آباد و توسعه یافته، نهایت همکاری را با مجموعه مدیریت شهری داشته باشند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۹۹۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان