//
کدخبر: ۱۵۸۶۴۶ //
شهردار کرمانشاه:

بودجه شهرداری باید بر مبنای برنامه های درست جهت رفع مشکلات شهر تنظیم شود

جلسه بررسی بودجه سال آینده شهرداری با حضور دکتر سعید طلوعی شهردار کرمانشاه و تعدادی از معاونین و مدیران شهرداری برگزار گردید.

بودجه شهرداری باید بر مبنای برنامه های درست جهت رفع مشکلات شهر تنظیم شود
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری کرمانشاه، دکتر سعید طلوعی در این جلسه با تاکید بر تدوین بودجه براساس سیاست ها و نیازهای توسعه شهر گفت: بودجه شهرداری کرمانشاه بر اساس اولویت های استراتژیک توسعه شهر و با نگاه به ضرورت‌های نظام اقتصادی و اجتماعی و توجه به نیازمندیهای شهر و شهروندان باید تدوین گردد.

وی افزود: باید بین اولویت های تخصیص منابع، شفاف سازی فرایندهای تخصیص منابع و بهبود شیوه های مدیریتی بودجه ارتباطی منطقی برقرار کرده و در این راستا عملکرد بودجه هم به منظور تحقق اهداف باید کنترل و ارزیابی شود.

شهردار کرمانشاه ادامه داد: متاسفانه مردم در مباحث مربوط به امورات شهر و خدمات دهی به آنان، خیلی اذیت می شوند و این موضوع را من طی این چند روز به عینه دیده ام.

دکتر طلوعی تأکید کرد: باید بودجه شهرداری بر مبنای برنامه های منظم و درست جهت رفع مشکلات شهر و شهروندان تنظیم و به شورا ارسال گردد.

شهردار کرمانشاه گفت: خیلی از مشکلات شهر با یک کار کوچک قابل حل است و مدیران شهرداری باید روی این مسائل دقت نظر بیشتری داشته باشند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۸۶۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان