//
کدخبر: ۱۵۹۴۳۱ //

شهردار کرمانشاه : عدالت اجتماعی در گرو توزیع منطقی و عادلانه امکانات است

شهردار کرمانشاه در حاشیه بازدید از بوستان ها و پارک های سطح شهر، با اشاره به اینکه فضای سبز شهری در ارتقای سیمای شهری تاثیرگذار است، گفت: عدالت اجتماعی زمانی معنی پیدا می کند که با توزیع منطقی و عادلانه امکانات و منابع در میان مناطق هشتگانه شهری و دستیابی شهروندان به این منابع، قسمتی از مطالبات به حق آنان تحقق پیدا کند.

شهردار کرمانشاه : عدالت اجتماعی در گرو توزیع منطقی و عادلانه امکانات است
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر سعید طلوعی با ابراز تأسف از اینکه بسیاری از شهروندان محلات و مناطق از داشتن دسترسی به فضای سبز مناسب محروم هستند، تصریح کرد: پایدار کردن شهر در حوزه محیط زیست باید یکی از اولویتهای اصلی مدیریت شهری باشد و نقش مشارکت شهروندان در این حوزه می تواند بسیاری از اهداف شهرداری را تسریع بخشد.

وی ضمن تاکید بر شاداب سازی و بهسازی پارک ها و بوستان ها از مدیران اجرایی مناطق و نواحی خواست نسبت به رفع برخی از نواقص، مشکلات و معضلات موجود در پارک های محله ای سطح شهر اقدام و فضاهای موجود را برای استفاده شهروندان، بهسازی و شاداب سازی نمایند.

دکتر طلوعی با بیان اینکه فضای سبز شهری خصوصاً پارکهای شهرداری نقش اجتماعی، اقتصادی و اکولوژیکی دارند، تأکید کرد: آموزش همگانی با هدف توانمندسازی و آگاهی شهروندان کرمانشاهی در حفظ و گسترش فضای سبز با مشارکت نهادهای فعال به همت مدیریت شهری و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری باید مدنظر باشد .

وی با تاکید بر خدمات رسانی هر چه بهتر به شهروندان گفت: با توجه به در پیش بودن فصل بهار و ایام نوروز و استفاده شهروندان از پارک ها و بوستان ها ضروری است تا در اسرع وقت و در شرایط مناسب آب و هوایی، نسبت به رفع برخی مشکلات و نواقصات فضای موجود اقدام گردد تا بتوانیم فضایی شاد و مفرح برای مسافران و شهروندان، به ویژه خانواده های محترم فراهم آوریم و این امر با برنامه ریزی، کارجهادی و نظارت دقیق و اصولی در اجرای فعالیت های عمرانی، خدماتی و رفاهی شهر توسط تلاشگران خدوم شهرداری میسر خواهد شد.

شهردار کرمانشاه ارتقای کیفیت تجهیزات و مبلمان شهری را یکی از دغدغه های مدیران شهر دانست و افزود: بوستان های شهر باید به گونه ای تجهیز و فضاسازی شوند که به عنوان پاتوقی امن و مهیج مورد استفاده همه شهروندان در گروه های سنی مختلف مورد اهمیت واقع شود.

دکتر طلوعی محیط زیست شهری را سرمایه ارزشمندی برای نسلهای آینده دانست و تأکید کرد: باتوجه به تاثیر فضای سبز در زندگی شهری، باید طوری طراحی شود که حداکثر کارایی را با کمترین هزینه و با درنظرگرفتن الزامات آینده، داشته باشد .

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۹۴۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان