//
کدخبر: ۱۶۵۷۸۲ //

نتایج اولیه فراخوان تاسیس دفاتر الکترونیک قضایی اعلام شد

سرپرست اداره‌کل خدمات الکترونیک قضائی مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه، از انتشار نتایج اولیه هشتمین فراخوان متقاضیان تاسیس این دفاتر در مراکز استان‌ها خبر داد و گفت: مرحله بعد، بررسی مدارک و مصاحبه علمی و تخصصی است.

 نتایج اولیه فراخوان تاسیس دفاتر الکترونیک قضایی اعلام شد
به گزارش فرتاک نیوز،

 علی‌اصغر تدین با اعلام خاتمه فرآیند بررسی صلاحیت اولیه متقاضیان تاسیس این دفاتر اظهار کرد: در فراخوان اعلام شده، بیش از 9 هزار متقاضی از سراسر کشور شرکت داشته‌اند که پذیرفته‌شدگان مرحله نخست با توجه به شرایط عمومی و اختصاصی اعلام شده، از بالاترین امتیاز کسب شده تا سه برابر ظرفیت هر مرکز استان خواهند بود.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نظارت مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه افزود: در صورتی که متقاضیان به نتایج این فراخوان اعتراض داشته باشند، می‌توانند ظرف مدت 10 روز از تاریخ اعلام نتایج، صرفاً با مراجعه به سامانه عدل‌ایران به نشانی www.adliran.ir اعتراض خود را ثبت کنند.

سرپرست اداره‌کل خدمات الکترونیک قضایی خاطرنشان کرد: پذیرفته‌شدگان مرحله نخست در صورتی که پس از بررسی مدارک و مصاحبه علمی و تخصصی واجد شرایط نهایی تاسیس دفتر خدمات الکترونیک قضایی شناخته شوند، جهت اخذ پروانه دفتر معرفی خواهند شد.

تدین با اشاره به راه‌اندازی خدمات دعاوی طاری، اعتراضی و ارائه شکایت کیفری در سامانه عدل‌ایران گفت: تمام خدماتی که پیش از این در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی به هموطنان ارائه شده است، در دفاتر جدید التاسیس نیز فعال خواهد بود و بزودی «خدمت تقدیم لایحه» از طریق دفاتر خدمات الکترونیک قضایی نیز راه‌اندازی خواهد شد.

سرپرست اداره‌کل خدمات الکترونیک قضایی ضمن تاکید بر اینکه سامانه عدل‌ایران تنها مرجع اطلاع‌رسانی نتایج فراخوان خواهد بود، تصریح کرد: متقاضیان تاسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی از مراجعه حضوری و تماس تلفنی با کارشناسان اداره کل خدمات الکترونیک قضایی پرهیز کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۵۷۸۲ //
ارسال نظر
 
  • امین

    برای من میزنه عدم امتیار دهی بخاطر تکمیل ثبت نام من شماره پیگیری هم دارم چرا مشک ل چیه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان