//
کدخبر: ۱۶۱۴۱۳ //
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش خبر داد

انتقال ۱۱۰۰ میلیارد تومان از معوقات فرهنگیان به سال ۹۸

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش درباره روند پرداخت معوقات فرهنگیان در سال جاری گفت: با فرض تخصیص ۱۱۰ درصدی بودجه در ردیف‌های آموزش و پرورش استان‌ها، ۱۱۰۰ میلیارد تومان از معوقات و کسری بودجه ما به سال ۹۸ منتقل می‌شود.

انتقال ۱۱۰۰ میلیارد تومان از معوقات فرهنگیان به سال ۹۸
به گزارش فرتاک نیوز،

علی الهیار ترکمن درباره آخرین روند پرداخت معوقات در سال جاری اظهار کرد: ما در حال حاضر با سازمان برنامه و بودجه در حال نهایی کردن سقف کلی تخصیص‌های ردیف‌های بودجه بر اساس نیازهای اجتناب ناپذیر، نیازهای ضروری و اصلی هستیم.

وی افزود: با فرض تخصیص ۱۱۰ درصد در ردیف اعتبارات آموزش و پرورش استان‌ها، حدود ۱۱۰۰ میلیارد تومان از معوقات ما باقی می ماند که به سال ۹۸ منتقل می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش درباره چگونگی تسویه این معوقات گفت: معوقات را از سرجمع منابع بودجه‌ای سال۹۸ و سازوکارهای پیش بینی شده در بودجه پرداخت می کنیم، البته این در حالی است که در سال آینده نیز با پیش‌بینی های انجام شده با کسری ۵۰۰۰ میلیارد تومانی روبرو می‌شویم که ۴۰۰۰ میلیارد تومان آن تامین و مجددا ۱۰۰۰ میلیارد تومان به سال۹۹ منتقل می‌شود.

الهیار با اشاره به اینکه از جمله معوقات ما کمک هزینه مهد کودک به کارکنان است عنوان کرد: این کمک هزینه به علت کسری بودجه از سال ۸۴ به کارکنان پرداخت نشده است و انباشت بدهی ما در این بخش تا سال ۹۶ به ۸۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

وی افزود: پیگیری تامین اعتبارات مربوطه برای تسویه این معوقات هستیم؛ البته اعتبار کمک هزینه مهدکودک کارکنان آموزش و پرورش در سال ۹۷ دربودجه دیده شوه بود که تامین و تا پایان سال پرداخت خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۱۴۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان