//
کدخبر: ۱۵۶۶۴۳ //

تشریح دلایل استعفای مدیرعامل قطار شهری کرمانشاه

سعید سلیم ساسانی، مدیرعامل سازمان قطار شهری کرمانشاه کم توجهی به این پروژه و همچنین کم لطفی برخی اعضای شورا به قطار شهری را از دلایل استعفای خود عنوان کرد.

تشریح دلایل استعفای مدیرعامل قطار شهری کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

سلیم ساسانی با تایید خبر استعفایش، اظهار کرد: چند سالی از شروع پروژه قطار شهری کرمانشاه می گذرد و طی این سالها این پروژه چالش های بزرگی همچون کمبود اعتبارات، تغییر سیستم قطار شهری و ... را پشت سرگذاشته و می توان گفت پروژه هم اکنون روی روال افتاده و افتتاح فاز اول آن تا چند سال آینده دور از انتظار نیست.

وی با بیان اینکه پروژه قطار شهری کرمانشاه پروژه ای ملی است که پیش بردن آن به عزم همگانی نیاز دارد، افزود: حالا که در فصل بودجه ریزی هستیم و نیاز است رایزنی برای افزایش اعتبارات این پروژه داشته باشیم، متاسفانه شاهدیم برخی اعضای شورای شهر کرمانشاه نظراتی در خصوص پروژه در فضای مجازی ارائه می‌دهند که تاثیر منفی روی پروژه دارد و این نظرات افرادی که در مرکز بدنبال رایزنی در خصوص افزایش بودجه قطار شهری کرمانشاه بودند را دلسرد می‌کند.

وی با بیان اینکه این نظرات باعث شده پیمانکاران پروژه نیز دلسرد شوند، گفت: حتی پیمانکاران در مناقصه هایی که برای اجرای بخش هایی از پروژه باید برگزار کنیم با ابهام وارد می‌شوند. در خود مجموعه شهرداری نیز اینگونه به این پروژه نگاه می‌شود که شاید اجرایی نشود. البته نظرات برخی اعضای شورا در خصوص قطار شهری را نظر مجموعه شورای شهر کرمانشاه نمی‌دانم، زیرا اگر چنین بود باید به صورت مصوبه‌ای ابلاغ می‌شد، اما در مجموع چنین نظراتی بر کار تاثیر منفی خواهد داشت.

وی همچین با انتقاد از امکانات سازمان قطار شهری کرمانشاه گفت: قطار شهری کرمانشاه بزرگترین پروژه شهری کرمانشاه است، اما این سازمان کمترین امکانات را دارد. حتی حقوق پرسنل شرکتی سازمان چند ماه عقب افتاده است. سالانه 30 تا 40 میلیارد تومان برای اجرای این پروژه پول وارد استان می‌شود، اما برای تامین 200 میلیون تومان حقوق پرسنل شرکتی مشکل داریم.

وی به کمبود نیروهای این سازمان اشاره کرد و افزود: متاسفانه این کمبود در نیروهای متخصص محسوس‌تر است.

وی، همچنین این موضوع که دلیل استعفایش از سازمان قطار شهری کرمانشاه قبول پست مدیریتی در دیگر دستگاه‌هاست را رد کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۶۶۴۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان