//
کدخبر: ۱۴۹۸۴۵ //
شهردار تهران:

بهسازی به‌جای بازسازی بسیار اهمیت دارد

شهردار تهران به مسئولان دانشگاه تهران تبریک گفت که مرمت را جایگزین بازسازی در دانشکده حقوق کردند.

بهسازی به‌جای بازسازی بسیار اهمیت دارد
به گزارش فرتاک نیوز،

  پیروز حناچی در مراسم افتتاح پروژه‌های مقاوم‌سازی، بهسازی و تجهیز ساختمان دانشکده حقوق و علوم سیاسی  با بیان اینکه دانشگاه تهران پتانسیل ثبت جهانی دارد، گفت: هم به جهت قدمت و هم با تکیه بر اهمیت وقایعی که در آن اتفاق افتاده ما در جهان بناهای مدرن دیگری نیز داریم که به ثبت جهانی رسیده‌اند، مثل دانشگاه کاراکاس. معماران مشهور و مهم خارجی‌ بوده‌اند که بسیاری از بناهای این دانشگاه را طراحی کردند.

شهردار تهران ضمن اشاره به این‌که باید به مسئولان دانشگاه تهران تبریک گفت چراکه مرمت را جایگزین بازسازی کردند، اظهارکرد: حرکتی در دنیا به‌ وجود آمده که هم نشاط‌آور است و هم از قبل آن تغییرات بسیاری ایجاده شده است. مثلا یکی از بزرگترین مراکز تفریحی لندن را در ساختمانی برپا کرده‌اند که قبلا نیروگاه برق بود. نهضت بهسازی به‌جای بازسازی بسیار اهمیت دارد.

براساس گزارش شهرنوشت، حناچی در پایان خاطرنشان کرد: اجازه بدهید به بنیاد مصلی‌نژاد نیز اشاره‌ای کنم. در ابتدای دولت اول روحانی رفته بودیم کاشان، پدر من در کار فرش بوده، به همین خاطر فرش را می‌شناسم. ما را به کارگاهی بردند که فرش‌های بسیار قدیمی کاشانی در آن بافته می‌شد که مدت‌ها بود نوی آن را ندیده بودم؛ دیدم به لطف بنیاد مصلی‌نژاد صنعتی زنده شده بود که داشت منسوخ می‌شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۹۸۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان