//
کدخبر: ۱۴۸۷۱۵ //
شهردار تهران:

روحیه بسیجی همراه با دانش، تهدید جنگ را به فرصت تبدیل کرد

شهردار تهران در مراسم تجلیل از خادمان بسیجی شهرداری تهران که در خدمات رسانی به زائران اربعین حضور داشتند گفت: در جنگ تحمیلی، داشتن روحیه و تفکر بسیجی همراه با دانش وعمل موجب شد که این جنگ را از تهدید به فرصت تبدیل کنیم.

روحیه بسیجی همراه با دانش، تهدید جنگ را به فرصت تبدیل کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

پیروز حناچی که شامگاه چهارشنبه به همراه خانواده خود در این مراسم در محل فرهنگسرای بهمن حضور یافته بود افزود: در هشت سال دفاع مقدس موفق شدیم با همین روحیه بسیجی و تلاش مهندسان فنی، پل خیبر را روی آب در 14 کیلومتر احداث کنیم.

وی تاکید کرد: این در حالی بود که رژیم صهیونیستی در دانشگاه افسری خود این دانش ( احداث پل روی آب) را به نیروهای خود آموخته بود اما تنها توانسته بودند 2 کیلومتر نظیر پل خیبر را احداث کنند.

شهردار تهران افزود: عاشقانه تلاش کردن همراه با تفکر بسیجی و همچنین توانایی مهندسان فنی موجب شد در آن روزهای سخت در مناطق جنوبی و مرزی کشور پروژه های بی نظیری همچون پل خیبر را احداث کنیم.

رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران نیز در این مراسم با تشکر از حمایت های اعضای شورای شهر و شهرداری تهران در خدمات رسانی به زائران اربعین گفت: در مسیر نجف به کربلا و در محدوده «عمود 707» موکب علی ابن موسی الرضا (ع) شهرداری تهران به مدت 2 هفته خدماتی به زائران ارایه کرد.

مجتبی سالک افزود: در این موکب پزشکان متخصص در تخصص های گوناگون به صورت رایگان خدمات پزشکی ارایه کردند و همچنین در آشپزخانه نیز در زمان پیک (اوج حضور زائران) هفت هزار پرس ناهار و 11 هزار پرس شام‌ طبخ و توزیع شد.

وی بیان کرد: بخش زیادی از هزینه های موکب را مردم و نیکوکاران تقبل کردند و در این 2 هفته بالاترین کیفیت پذیرایی و خدمات به زائران حسینی ارایه شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران نیز در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا ‌گفت: موکب شهرداری تهران از آشپزخانه مجهز، خشکشویی، داروخانه، درمانگاه، نانوایی، حمام و سرویس های بهداشتی مناسب برخوردار بود.

محمد جواد حق شناس افزود: در مدت 2 هفته در موکب شهرداری تهران مراسم مدیحه سرایی و نوحه خوانی با حضور مردم سراسر کشور و تهران برگزار شد.

در این مراسم بسیجیان شهرداری تهران که در مسیر نجف و کربلا خدمات رسانی داشتند تجلیل شدند.

همچنین از خانواده «علی محمدی» از بسیجیان شهرداری تهران که سال ها در این موکب خدماتی ارایه کرده بود، در این مراسم تجلیل شد؛ محمدی سال گذشته حین خدمت رسانی به مردم زلزله زده کرمانشاه دعوت حق را لبیک گفت.

همچنین در این مراسم از برخی نیکوکاران که در برپایی موکب شهرداری مشارکت داشتند قدردانی شد.

تجلیل از خانواده شهید «ارغوانی» از شهدای مدافع حرم سازمان بسیج شهرداری از دیگر بخش های این مراسم بود.

امسال یکهزار و 350 نفر از عوامل شهرداری تهران در قالب کاروان خادم الحسین(ع) به عتبات عالیات اعزام شدند و کار خدمات رسانی به زائران را انجام دادند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۸۷۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان