//
کدخبر: ۱۴۹۴۴۰ //

سامانه ثبت بیماری‌های صعب‌العلاج به سامانه ثبت احوال متصل شد

شادنوش از اتصال سامانه ثبت بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج با سامانه ثبت احوال خبر داد و گفت: اطلاعات به روز بیماران از طریق این دو سامانه قابل استفاده بوده و می‌توان برنامه‌ریزی‌های لازم را جهت کمک بیشتر به این بیماران انجام داد.

 سامانه ثبت بیماری‌های صعب‌العلاج به سامانه ثبت احوال متصل شد
به گزارش فرتاک نیوز،

 مهدی شادنوش در ارتباط با تمهیدات وزارت بهداشت برای بیماران مبتلا به بیماری‌های صعب‌العلاج اظهار داشت: پیش‌بینی‌های لازم در این زمینه انجام شده و برای حمایت از این بیماران به اطمینان خاطر رسیده‌ایم، البته برنامه‌های دیگری در دستورکار است تا بتوانیم ماندگاری بیشتری برای برنامه‌ریزی‌ها داشته باشیم.

وی از اتصال سامانه ثبت بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج با سامانه ثبت احوال خبر داد و گفت: اطلاعات به روز بیماران از طریق این دو سامانه قابل استفاده بوده و می‌توان برنامه‌ریزی‌های لازم را جهت کمک بیشتر به این بیماران انجام داد.

رئیس مرکز مدیریت پیوند و امور بیماری‌های وزارت بهداشت از تدوین بسته‌های خدمتی برای بیماران مبتلا به SMA و MPS خبر داد و گفت: بر اساس این بسته خدمتی زمان و دوره استفاده از خدمات برای این بیماران از طریق وزارت بهداشت مشخص خواهد بود.

شادنوش بیان داشت: بسته کامل حمایت از بیماران خاص و صعب‌العلاج تهیه شده و تا پایان سال به همه دانشگاه‌های علوم پزشکی ابلاغ خواهد شد. همچنین هفته گذشته با حکم وزیر بهداشت، شورای عالی بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج شکل گرفت که تصمیمات حمایتی از این بیماران در سطح عالی با ریاست وزیر بهداشت برگزار خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۹۴۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان