//
کدخبر: ۱۴۶۹۸ //
آخرین اخبار از رویدادهای شب چهارشنبه آخر سال؛

استقرار نیروهای آتش‌نشانی و اورژانس/ترافیک در محورهای اصلی پایتخت

با فرار سیدن شب چهارشنبه آخر سال نیروهای آتش‌نشانی و اورژانس در حالت آماده‌باش بوده و در نقاط مختلف پایتخت مستقر شده‌اند.

استقرار نیروهای آتش‌نشانی و اورژانس/ترافیک در محورهای اصلی پایتخت
به گزارش فرتاک نیوز،

حوادث شب چهارشنبه آخر سال از مواردی است که هر ساله موجب وارد آمدن آسیب‌های جدی به برخی افراد و خانواده‌ها می شود. سال گذشته در حوادث مربوط به این شب حدود ۳۰۰ نفر از هموطنان مصدوم شدند که این مصدومیت‌ها منجر به قطع عضو دهها نفر شد.

آخرین اخبار از حوادث شب چهارشنبه آخر سال 95

ترافیک در خیابان‌های مرکزی و غرب تهران

به گزارش خبرنگار مهر، هم اکنون ترافیک در محورهای اصلی شهر تهران به ویژه محورهای منتهی به غرب تهران سنگین است و تاکنون محدودیت ترافیکی در شهر تهران اعمال نشده است.

استقرار تیم‌های آتش‌نشانی در نقاط مختلف شهر

تیم های آتش نشانان و عوامل اورژانس تهران با استفاده از تجهیزات خودرویی و سایر امکانات  در میادین و مراکز اصلی و پرازدحام تهران مستقر شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفتگوبا خبرنگار مهر، گفت: حدود سه هزار آتش نشان در بیش از یک هزار نقطه از جمله میادین، مراکز تجاری، تفریحی و سایر اماکن پر ازدحام مستقر شدند.

سید جلال ملکی گفت : استقرار آتش نشانان از ساعت ۱۶ عصر امروز و تا پس از عادی شدن مراسم جشن چهارشنبه سوری ادامه دارد.

وی از همه شهروندان درخواست کرد برای حفظ ایمنی خود و مراسم با آتش نشانان همکاری داشته باشند.

نیروهای اورژانس در حالت آماده باش

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران از استقرار ۱۳۰ تیم درمانی و امدادی اورژانس همزمان با شب چهارشنبه آخر سال (چهارشنبه سوری) در میادین اصلی پایتخت خبر داد.

حسن عباسی افزود: از ساعت ۱۲ امروز۱۱۰ دستگاه آمبولانس به همراه ۲۰ دستگاه موتور آمبولانس در سطح شهر تهران به خصوص میادین اصلی و پرتردد مستقر شدند.

وی اظهار کرد: تمامی پایگاه های ثابت اورژانس تهران نیز در آماده باش کامل هستند و استقرار تیم های اورژانس تا بامداد روز چهارشنبه(۲۵ اسفند) ادامه دارد.

 

منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۶۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان