//
کدخبر: ۱۲۴۰۷ //

فاز دوم کارخانه سیمان مارگون افتتاح می‌شود

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کارخانه سیمان مارگون تنها سرمایه گذاری خارجی در استان است، از افتتاح فاز دوم این کارخانه با حضور وزیر صنعت و معاون اول رئیس جمهور خبر داد.

فاز دوم کارخانه سیمان مارگون افتتاح می‌شود

به گزارش فرتاک نیوز، داریوش دیودیده شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فاز دوم تولید کارخانه سیمان مارگون که تنها سرمایه‌گذاری خارجی در استان کهگیلویه و بویراحمد است روز شنبه با حضور معاون اول رئیس‌جمهور، وزیر صنعت و رئیس مجمع نمایندگان استان افتتاح می‌شود.

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد افزود: فاز دوم کارخانه سیمان مارگون(هلال خاورمیانه) با تلاش‌های شبانه‌روزی مدیران مجموعه به اتمام رسیده و همزمان با سفر معاون اول رئیس‌جمهور به کهگیلویه و بویراحمد رسماً شروع به کار می‌کند.

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت تولید روزانه کارخانه سیمان مارگون را حدود سه هزار و 300 و ظرفیت سالانه آن را نیز افزون بر یک میلیون تن اعلام کرد و گفت: افتتاح فاز دوم تولید در سیمان مارگون و بازدید از کارخانه طبیعت زنده (سینره) از برنامه‌های ویژه در سفر معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر صنعت، معدن و تجارت به  استان خواهد بود.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۴۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان