//
کدخبر: ۱۰۵۲۸ //

برای افزایش کرایه‌ها تصمیمی نمی‌گیریم که به ضرر مردم باشد

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه نرخ بلیت مترو و اتوبوس برای سال ۹۶ هنوز تصویب نشده گفت: در شورا برای افزایش کرایه‌ها تصمیمی نمی‌گیریم که به ضرر مردم باشد.

برای افزایش کرایه‌ها تصمیمی نمی‌گیریم که به ضرر مردم باشد

 علیرضا دبیر رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز در سیصدوسی‌ودومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، از عدم تصویب نرخ‌های جدید هزینه مترو و اتوبوس در صحن شورای شهر تهران خبر داد.

دبیر که در ضمن تذکری در شورای شهر صحبت می‌کرد با اشاره به انتشار برخی اخبار درخصوص افزایش قیمت بلیط مترو و اتوبوس از عدم طرح این موضوع در صحن شورا خبر داد و تاکید کرد که این موضوع شان صحنی دارد و فقط در حد طرح کارشناسی در کمیسیون‌های مختلف مطرح شده است.

وی از مردم خواست نگران این موضوع نباشند و با اشاره به اینکه دولت سهم خود را در مترو پرداخت نمی‌کند گفت: حمل و نقل عمومی خط قرمز شوراست و اعضای شورای تصمیمی خواهند گرفت که به ضرر مردم نباشد.

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران هم امروز در پایان جلسه شورای شهر تهران و در حاشیه این جلسه در جمع خبرنگاران به موضوع اخبار منتشره درخصوص افزایش نرخ کرایه های وسایل حمل و نقل عمومی برای سال 96 پرداخت و با بیان اینکه نرخ های اعلام شده مصوبه کمیسیون مربوطه بوده است گفت: هنوز این مساله در صحن علنی بررسی نشده است که به تصویب برسد اما تا دو هفته دیگر افزایش نرخ کرایه‌های حمل و نقل عمومی در سال 96 از صحن شورا مطرح و نهایی خواهد شد.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۵۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان